Se Game Awards live på FZ i natt!

Medlem

Alan Wake musik-framträdandet för ju helt jäkla episkt!!!!!! 🤣👑❤️🚀

Medlem
Skrivet av Glassbilen:

Alan Wake musik-framträdandet för ju helt jäkla episkt!!!!!! 🤣👑❤️🚀

Haha ja, det slappade rätt hårt faktiskt!

Medlem

Todd Howard satt och surade. Bra det förtjänar han. Han kan ta sin fetch-quest dynga och köra upp där bak! "No soup for you!"

https://youtu.be/ryNxl-lpOME?si=Rk_dZM3qM4BImqpm

Light No Fire såg rätt mysigt ut.
Stor kväll för Alan Wake II måste man säga.

Edit: Baldur's Gate III ser jag fram mot att spela. Inväntar den fysiska utgåvan bara.

Medlem

Svårt att argumentera emot Baldurs Gate vinsten 👑😃🏆🥳 Shout-out till våra finska hjältar på Remedy dock. Subjektivt det bästa single player spel i sin genre jag någonsin spelat.

Medlem

Meh, inget Elden Ring.

Undrar hur långt dom egentligen har kvar om det inte ens visades här? Höst, vinter 2024?

Helt OK show överlag, men ganska svag avslutning.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Glassbilen:

Svårt att argumentera emot Baldurs Gate vinsten 👑😃🏆🥳 Shout-out till våra finska hjältar på Remedy dock. Subjektivt det bästa single player spel i sin genre jag någonsin spelat.

Hade hoppats/trott på Tears of the Kingdom men har inte spelat BG3 så kan inte riktigt uttala mig i frågan. Men det var väldigt episkt hur de utannonserade kategorin!!

Medlem

Håller med, meh för inge Elden Ring

Det där nya som No mans sky studion kokar på var nog det jag blev mest nyfiken på.

Grattis Larian för GotY, välförtjänt!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Light No Fire såg riktigt spännande ut. Hoppas man slipper springa runt och samla stenar enbart.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

SEGA alltså! Vilka klassiker vi kommer få se igen

Medlem

Var tvungen att stänga av. Det intressanta med denna show är alla trailers. Orkar inte med alla tal m.m. där folk försöker vara roliga. Blir samma sak som med Oscars.

Medlem
Skrivet av Glassbilen:

Alan Wake musik-framträdandet för ju helt jäkla episkt!!!!!! 🤣👑❤️🚀

Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/EMmU3mZ5gBc

Haha ja, det slappade rätt hårt faktiskt!

Så jäkla synd att de körde playback/singback dock. (Kika när Marko sträcker upp högerhanden från basen i hans första sångdel, basspåret fortsätter tuffa på.) Hade varit ännu mer episkt om hela bandet var där och de faktiskt lirade live.

Men det är en skön låt och det är kul att de framförde den med dans och allt. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Glassbilen:

Jag hoppas du har rätt mannen!

Tyvärr, hen är kvinna....


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Rebirth hade bästa presentationen överlägset.

12
Skriv svar