Actionäventyret Jurassic Park: Survival har utannonserats

Robot
Actionäventyret Jurassic Park: Survival har utannonserats

Kommer doktor Maya Joshi att ... ah ... finna en väg?

#Game-awards, #Jurassic-park-survival, #Saber


Medlem

Blir det något liknande Alien Isolation så kan det nog bli bra!
Håller tummarna

Medlem

Såg förvånansvärt bra ut.

Medlem

Diggar att den där trailern var snyggare gjord än alla de senaste Jurassic World filmerna tillsammans.

Medlem

Boken Jurassic Park är en av mina favoritböcker och filmen är nog, enligt mig, den bästa filmen som någonsin gjorts (ja, jag är såklart enormt färgad, men jag vill understryka hur mycket jag gillar Jurassic Park) så jag är ju helt såld just nu.

Det som oroar mig ganska mycket med trailern är att det är MYCKET fan-service. Det finns så många olika fräcka miljöer ett spel skulle kunna utforska och göra på spännande vis. Det är så enormt mycket som vi vet att måste finnas på ön som de av olika anledningar inte fick med i filmen (framför allt för att det är orimligt budgetmässigt att lösa allt) men som vi vet måste finnas. Hur bor alla som jobbar i parken? Hur bor gästerna? Var underhåller och lagrar de bilar? Mat? FInns det något kulvert-system under parken där du kan komma åt olika inhägnader (t ex kommer ju Geten som de matar T-Rexen med i filmen upp ur marken. Vad finns under där? )

Jag tycker att det finns enormt mycket möjligheter att skapa originellt material här, så jag är ganska besviken över att i princip hela trailern är frän miljöer från filmerna. Jag hoppas verkligen att det bara är för trailern för att folk ska känna igen sig, men jag har sett lite för många spel (och filmer) som tar en populär förebild och bara klär om det i ny tappning.

Det vi ser är ju i princip samma köks-scen som var i filmen fast med en Dilophosaurus istället, och samma möte med just DIlophosaurusen som Nedry åkte på i filmen.

Nåväl, jag väljer glädjen och fokuserar tills vidare på allt potential som finns i det här spelet, istället för min rädsla för att det mest blir att vi springer igenom saker vi sett förr.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

Yes detta kan bli najs, med fokus på smyga gillar skarpt.

Medlem
Skrivet av Glassbilen:

Såg förvånansvärt bra ut.

Jag håller med det såg riktigt häftigt och spännande ut.


signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Medlem

Satan så bra det ser ut att vara. Längtar!

Såg ut som några quicktime events och videor. Hur som så älskar även jag Jurrasic park och om det är så att man kan springa runt i världen som den var i ettan så kan jag ha överseende med extremt många saker bara för att få uppleva den världen

Medlem

Hoppas det blir ett bra spel men i ärlighetens namn så för att diskutera trailern så var det verkligen inte mycket att gå på. 80% av den är ''lånade'' scener från filmen. Vilket inte behöver vara dåligt men inte särskilt innovativt.

Medlem
Skrivet av Niklas Eriksson:

Såg ut som några quicktime events och videor. Hur som så älskar även jag Jurassic park och om det är så att man kan springa runt i världen som den var i ettan så kan jag ha överseende med extremt många saker bara för att få uppleva den världen

Det kan ju inte bli värre än skicket Trespasser var i när det släpptes iaf 😅

Medlem

Tummen upp faktiskt! Jag tror på detta.

Medlem
Skrivet av androsynth:

Det kan ju inte bli värre än skicket Trespasser var i när det släpptes iaf 😅

Haha. Trespassers 'health bar' 😂

Medlem

Detta såg riktigt dåligt ut... fick typ väldigt dålig feeling. Såg typ ut som senaste king kong spelet! Nä lite sämre till och med...

1
Skriv svar