Se Game Awards live på FZ i natt!

Robot
Medlem

Okristlig tid för européer med jobb, men jag läser sammanfattningen till morgonkaffet.

Hoppas på nyheter om The Finals!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Live för 4e året i rad!
Hade en rätt maffig tenta tidigt imorse, så lär behöva nappa lite för att orka.
Blir att bunkra upp med lite läsk och gott!

Håller tummar för elden ring nytt!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ska eventuellt börja plugga nästa höst, så får njuta av att sitta uppe på sånt här nu!

Energidricka, pepparkakor och spel less goooo!!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Warhorse Studios ska presentera något. (Om det inte var switchreleasen som presenterades idag)

Men hoppas på en Kingdom Come 2

Medlem
Skrivet av Pjotor:

<Uppladdad bildlänk>

Okristlig tid för européer med jobb, men jag läser sammanfattningen till morgonkaffet.

Hoppas på nyheter om The Finals!

Ja.. Jag somnar väl typ 01:30 vanligtvis och är en europé med jobb.. Men tänker inte vara uppe längre även fast jag är nattperson.

Medlem

Hoppas på Wu-Tang Clan RPG:et


signatur

1# FZ Troll

Redaktör
Skrivet av robbis:

Hoppas på Wu-Tang Clan RPG:et

That ain't nuthing ta fuck wit!


signatur
Medlem

Inatt smäller det!

Som vanligt hoppas man också på:

Ge mig även lite överraskningar jag inte visste jag ville ha.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Okristlig tid för européer med jobb, men jag läser sammanfattningen till morgonkaffet.

Ser mig själv som Europe, jobb har jag med. Jobbar dock natt och råkar vara ledig. Men kristen, där har du kanske rätt, är mer av en agnostiker.. Så ja, är vaken och ska kolla.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag tror det kommer bli en riktigt bra show. Hoppas vi får se mer från Rockstar, Naughty Dog, Kojima Studio, Bluepoint eller Bend Studio. Jag gissar att vi kommer se något nytt från Santa Monica, men det kommer nog vara prutt-dåligt.

Medlem

Jag är osäker. Måste upp 9 och är inte direkt hypad på något just nu (förutom gta som jag tvivlar vi kommer få se något från). Några tunga outannonserade titlar från Sony lär vi heller inte se. Så njao. Kollar nog fz imorgon istället.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Inatt smäller det!

https://www.gosugamers.in/wp-content/uploads/2023/12/elden-ri...

Som vanligt hoppas man också på:

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMDYyNjc3MDYtMTVkYi00Y...

Ge mig även lite överraskningar jag inte visste jag ville ha.

Sluta.. Jag är så svag. Elden ring 😍 Nej jag ska sova... Eller...

Medlem

Kul! Hade hellre velat haft Ahti på scenen dock(kanske också dyker upp?). Men detta blir nog bra det också.

"Thursday - do not miss the first-ever live performance from PoetsOfTheFall as OLD GODS OF ASGARD from Alan Wake 2 at #TheGameAwards"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Varför kan inte sådana här tillställningar hållas fredag eller lördag kväll? De flesta (jag vet, inte alla) har ju "sovmorgon" dagen efter, så skulle ju passa bra.

Men, det vore ju lika ologiskt som att vänta till efter nyår med att göra årsbästa-listor, för året tar ju slut nån gång i slutet av november...

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kul! Hade hellre velat haft Ahti på scenen dock(kanske också dyker upp?). Men detta blir nog bra det också.

https://pbs.twimg.com/media/GAgyxD3WgAEViY6?format=jpg&name=l...

"Thursday - do not miss the first-ever live performance from PoetsOfTheFall as OLD GODS OF ASGARD from Alan Wake 2 at #TheGameAwards"

PotF sparkar bra med stjärt live, nästan värt att hålla sig vaken bara för att se det. Lite bitter över att det inte finns något schema (har iaf inte lyckats hitta något, rätta mig gärna om jag har fel) så man vet ungefär när det är.

En av låtarna från AW2 rekommenderas dock för stunden (texten innehåller dock fortfarande en hel del beskrivningar av spelets, dock främst AW1, handling, så den ses/lyssnas på på egen risk):


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av PeTTs0n:

PotF sparkar bra med stjärt live, nästan värt att hålla sig vaken bara för att se det. Lite bitter över att det inte finns något schema (har iaf inte lyckats hitta något, rätta mig gärna om jag har fel) så man vet ungefär när det är.

En någorlunda spoilerfri musikvideo från AW2 rekommenderas dock för stunden:
https://www.youtube.com/watch?v=uxs_HYw_mLk

Spoilerfri, my ass! Har man inte spelat spelet men har någon form av intention att göra det framöver ska man givetvis hålla sig långt, långt borta från den där videon och uppleva det själv!

Medlem

Hahah ok, det var ganska bra från Christopher Judge.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Börjar 07 imorgon, man är lite crazy. GOD OF WAR DLC , GRATIS, December 12!!! HAHA sony <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Gick och sova 1830. Börjar jobbet 06.00 nu blir det att se FF7 Rebirth Cid reveal live!

Medlem

Heilung live var oväntat, trevlig överraskning.

Trailern till Hellblade 2 var cool den också, 2024, inget datum.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Börjar 07 imorgon, man är lite crazy. GOD OF WAR DLC , GRATIS, December 5!!! HAHA sony <3

December 12 va?


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Beerceptulus:

December 12 va?

Ja, menade 5 dagar kvar haha!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag är så sjukt glad Alan Wake 2 vann för bästa "Narrative"!!!!

Medlem

Alan wake 2 kommer ta hem hela gameawards. Spelet släpptes just i samband med att röstningen öppnade. Så ganska givet

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Alan wake 2 kommer ta hem hela gameawards. Spelet släpptes just i samband med att röstningen öppnade. Så ganska givet

Jag hoppas du har rätt mannen!

Medlem
Skrivet av Glassbilen:

Jag hoppas du har rätt mannen!

Det tror jag att jag har Detta är trots allt en popularitetstävling och timing är alltid viktigt i dem när det är så många bra kandidater som skulle kunna ta hem det.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Spoilerfri, my ass! Har man inte spelat spelet men har någon form av intention att göra det framöver ska man givetvis hålla sig långt, långt borta från den där videon och uppleva det själv!

förhållandevis (inte minst sett till sammanhanget) inte minst när det kommer till AW2 - men har man däremot inte spelat AW1... ja, där har du en *väldigt* god poäng. Jag byter ut till lyrics-videon i stället. ^^ Där är referenserna mer vaga och i låttext, men för den som har som avsikt att spela ettan och/eller tvåan ses den fortfarande på egen risk. Du får byta URL i quoten om du vill också, jag ber om ursäkt att jag blev lite overzealous där. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Väldigt vackert framträdande från kommande spelet!

Medlem

Teaser videon för Last Sentinel såg sjukt bra ut.

https://lastsentinelgame.com/

12
Skriv svar