Xbox Game Pass - November 2023 - Part 2

Medlem
Skrivet av bopp:

Faktisk inte ironisk, uppväxt med dånet från Draken, Viggen och Gripen i staden inklämd mellan Saab och Malmen. ✈️

Härligt å höra! Samma här! Bor nu på annan ort men kommer nog att återvända så småningom❤️.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Måste ju vara Sveriges största garageuppfart.

Jag ska erkänna att jag landade på landsvägen utanför och körde(taxade?)in planet på deras tomt. Och det var ingen a380 jag flög utan ett av de mindre planen som följde med när spelet var nytt.
Men det finns ju flygplan som kan landa väldigt kort med skickliga piloter. Så det är nog inte omöjligt att faktiskt landa på garageuppfarten om man fäller lite träd först.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Jag ska erkänna att jag landade på landsvägen utanför och körde(taxade?)in planet på deras tomt. Och det var ingen a380 jag flög utan ett av de mindre planen som följde med när spelet var nytt.
Men det finns ju flygplan som kan landa väldigt kort med skickliga piloter. Så det är nog inte omöjligt att faktiskt landa på garageuppfarten om man fäller lite träd först.

Vid EXTREM crosswind bör det vara lite som att landa en helikopter med ett single-prop.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Remnant 1 och 2 släppt till gamepass.

Medlem
Skrivet av Lord Chinaski:

Remnant 1 och 2 släppt till gamepass.

Kom detta från ingenstans? Sjukt bra nyhet!

Medlem
Skrivet av Lord Chinaski:

Remnant 1 och 2 släppt till gamepass.

Dags o spela 2:an då kanske. Ettan var ju trots allt rätt så bra fast den var jädra dyster.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Nice med Remnant 2 redan på gp. 😁

Medlem

Fan! Jag som köpte 2:an på Steam-rean.

Medlem
Skrivet av Lord Chinaski:

Remnant 1 och 2 släppt till gamepass.

Kollade imorse och då fanns inte Remnant där. Köpte spelet och spelade precis över två timmar, och nu plötsligt ligger båda spelen på Gamepass...


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Flight Simulator är jätte tråkigt. Obs personlig åsikt någon annan kanske tycker annorlunda. Finns inget att göra i luften, spelet är helt utan combat, planet flyger sig själv, städerna är platta och dom 3D byggnader som finns står på fel plats och går ej sönder när man crashar och jag kan inte heller landa vart jag vill och måste åka till en flygplats och vad jag vet finns inte fast travel så man måste vänta på att komma fram innan man kan landa vilket ibland tar evigheter. Gör om gör rätt.

Kan vara den sjukaste kritiken mot flight sim eller något sim jag någonsin läst.
Flight simulator är inte GTA = gör om gör rätt.
🤣

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Stripe:

Kom detta från ingenstans? Sjukt bra nyhet!

Japp, shadowdroppades idag!

Read all about it: Xbox Game Pass - December 2023


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Broshimitsu:

Kollade imorse och då fanns inte Remnant där. Köpte spelet och spelade precis över två timmar, och nu plötsligt ligger båda spelen på Gamepass...

Fasiken vad surt. På konsolpasset dök båda Remnant-spelen upp igår kväll/natt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Japp, shadowdroppades idag!

Read all about it: Xbox Game Pass - December 2023

Magiskt!

12
Skriv svar