Diskutera – Vilken Xbox-konsol är din favorit?

Medlem

Första Xboxen pga hur lätt den var att modda.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Series X den har ju quick resume.

Är det den avgörande faktorn misstänker jag även att den eller möjligen X One var din första och enda konsol

Medlem

Den första, jag spelade inte själv överhuvudtaget, men jag var starkt intresserad i allt på den tiden som gick att modda och den första Xbox var en barnlek, jag moddade och sålde vidare allt jag kom över, minns att jag fick förbud att handla fler på dåtidens OnOff här i stan, fick anlita "mullvader" och köpa ut åt mig, haha!

Skägg.
10 Chambers

Xbox Series X är ju en fantastisk maskin men tiden med Xbox 360 och Bad Company 2 är ändå ett väldigt kör period i mitt liv. Har kvar den, där ligger också mina och barnens Minecraft-värld från när de började spela.


signatur
Medlem
Skrivet av VincentQ:

Är det den avgörande faktorn misstänker jag även att den eller möjligen X One var din första och enda konsol

Min första xbox ja men konsoler har jag haft sen 80talet, series x är ju den bästa konsolen av alla xbox konsoler i hårdvara med så jag slänger in det med👍

Medlem

Rent nostalgiskt får jag nog säga att Xbox är min favorit, men sett till dagens läge gillar jag verkligen series x, den är fantastisk 👍

Medlem
Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Min första xbox ja men konsoler har jag haft sen 80talet, series x är ju den bästa konsolen av alla xbox konsoler i hårdvara med så jag slänger in det med👍

Köper det rakt av, synd att du missade 360 som verkligen gav mig en kärlek till Xbox, tur att du slapp One som var så dålig att inte ens SX kunnat få mig tillbaka till Xbox, inte än iallafall. Men kommer det några riktigt bra spel så ändrar jag kanske mig.

Medlem

Vad är det för småbarn som kommer in i tråden och fanboyar om PC och Playstation? Väx upp.

Medlem

Har aldrig ägt en Xbox 😐
Bodde med en kompis som hade en Xbox 360 dock. Lirade Halo mot varandra.

Medlem
Xbox X

Dock så har alla vart mina favoriter, när dessa kom. Jag har ju haft alla modeller. Multimedia delen var enkel och bra på xbox360. Den första imponerade också, hur pass lätt den var att trimma. Sedan väntade jag att köpa one modellen för att Ballmer snubben fick för sig att vi endast skulle hyra spelen istället för att äga dessa, när Microsoft gav med sig och man sänkte priset så köpte jag flera enheter. Sedan dessa har jag uppgraderat till nuvarande S och X. Rätt så nöjd, dock Microsoft gör fel med att låsa xboxen så denna blir som en pc. Allt från kontakten till hårddisken på baksidan, vidare att det inte går att spara filer lokalt. Hoppas på fler uppdateringar som ger ännu fler funktioner. Det håller på kommer säkert men sakta.

Skriv svar