Se gameplay från LLL, Ncsofts storväxta MMO-shooter

Robot
Se gameplay från LLL, Ncsofts storväxta MMO-shooter

Drivs av Unreal Engine 5.

#lll, #mmo, #ncsoft


Medlem

Såg lika spännande ut som Anthem utan flygning.

Medlem

ja NCsoft asså, = man får väl betala per kula du kommer skjuta eller något annat dumt microtransaktion då.

Medlem

Nice det ska testas!

Medlem

Tråkigt att de kör med mechs och sånt. Hatar verkligen sånt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ser ut som dom har köpt en hög med assets och slängt ihop dom, ser väldigt oinspirerat och tråkigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Såg lika spännande ut som Anthem utan flygning.

Jag tycker det ser asroligt ut!

Medlem

direkt när jag ser Nscoft så försvinner all hype man kan ha. skit företag

Medlem

Det enda jag verkligen vill ha av NCSoft är Wildstar.

Medlem

Snyggt! men Ack så oinspirerande. Såg ut att det var lånat friskt från andra populära spel.

Medlem

Nja, ser inte alls intressant ut, tyvärr.

Medlem

Visst att vissa grejer i deras art direction ser fräna ut, men håller med tidigare talare om att det inte känns som att det i dagsläget skapat en säregen identitet. Hoppas världsbyggandet kan bevisa motsatsen.

Medlem

Löjligt snygg grafik. The First Descendant var ruskigt kul och trodde det skulle bli mitt huvudspel för 2024 men nu ser det ut som att kommer finnas hård konkurrens. OM det inte blir äckliga mikrotransaktioner som vissa nämner ovan. Blir det så, så blir det inget spelande på någon av spelen alls.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Löjligt snygg grafik. The First Descendant var ruskigt kul och trodde det skulle bli mitt huvudspel för 2024 men nu ser det ut som att kommer finnas hård konkurrens. OM det inte blir äckliga mikrotransaktioner som vissa nämner ovan. Blir det så, så blir det inget spelande på någon av spelen alls.

Det är ett koreanskt MMO, självklart kommer där finnas tonvis med pay2win microtransaktioner.

Medlem
Skrivet av Jontos:

Det enda jag verkligen vill ha av NCSoft är Wildstar.

Saknar det spelet, gillade det verkligen. :/

Medlem

Tycker det såg riktigt häftigt ut. Tyvärr vill jag gärna inte se karaktären framför mig, utan antingen i isometrisk vy eller i FPS så tyvärr inte intressant för egen del, men visst finns här potential för de som tycker om detta upplägget 🙂


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Ser ut som dom har köpt en hög med assets och slängt ihop dom, ser väldigt oinspirerat och tråkigt ut.

Håller med, verkar vara svårt att få Unreal spel att inte se ut som asset flips.

Finns snygga unreal spel men nu verkar det som att fler använder motorn och känns då som att flera spel ser ut som själlösa spel.

Medlem

Hur är det INTE som The Division 2?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur är det INTE som The Division 2?

Mechar, fordon, drop från flygplan, etc, etc.

Med det sagt såg det skittråkigt ut.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Mechar, fordon, drop från flygplan, etc, etc.

Med det sagt såg det skittråkigt ut.

Ok. Jag kollade bara på det rent grafiskt och detaljerna, GUI, vapen osv... allt såg ut som en D2-klon.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Ok. Jag kollade bara på det rent grafiskt och detaljerna, GUI, vapen osv... allt såg ut som en D2-klon.

D2 har multipla raketer och laservapen? Måste missat det när jag spelade det.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

D2 har multipla raketer och laservapen? Måste missat det när jag spelade det.

Jag såg inte hela klippet utan klickade bara runt i det för att se några sekunder här och där, så kan vara så att jag missade en del nya vapen. Men att det rent grafiskt ser sjukt likt ut kvarstår dock.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag såg inte hela klippet utan klickade bara runt i det för att se några sekunder här och där, så kan vara så att jag missade en del nya vapen. Men att det rent grafiskt ser sjukt likt ut kvarstår dock.

Jag såg inte ens att det var en cover shooter. Såg bara att man sköt på saker i 3dje person. Om det räcker för att likna D2 så finns det tusentals D2 lika spel.


signatur

I drank what?

Medlem

är det så hemskt när det kommer till Guild Wars 2? jag har det och har kört en del, men inte fått intrycket att man betalar för kula eller liknande? har jag missat något angående ncsoft. uppskattar ifall någon kan upplysa mig isåfall. är seriös och inte sarkastisk


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar