Spana in pre alpha-video från Dice-veteranernas ARC Raiders

Robot
Spana in pre alpha-video från Dice-veteranernas ARC Raiders

Embark Studios lovande PvPvE-spel.

#Arc-raiders, #Embark-studios


Medlem

Spelade senaste pre-alphan, var lovande men performance var fruktansvärt.

Inaktiv

Äntligen någon som utmanar Tarkov på riktigt. För klonkigt och slött för min del. Med Dice-veteraner kan det inte bli bättre

Medlem

Såg verkligen fram emot detta innan de kände sig tvungna att lägga till PvP-delen

Medlem

Third-person PVP? Nej fyfan!
Plus att detta såg inte speciellt ut för fem öre.. Såg rätt generiskt ut.

Medlem

Tyckte detta såg intressant ut efter första trailern som visades, hoppas det blir bra. Senaste PvPvE-liret jag körde var Hunt: Showdown vilket jag tyckte var riktigt trevligt, så hoppas på något liknande med detta lir.

Skrivet av Odee:

Såg verkligen fram emot detta innan de kände sig tvungna att lägga till PvP-delen

Tvärtom för mig, det lär ge spelet ytterligare djup och kan göra spelet mer intressant, samt hålla det vid liv längre.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv
Skrivet av Fezk:

Tyckte detta såg intressant ut efter första trailern som visades, hoppas det blir bra. Senaste PvPvE-liret jag körde var Hunt: Showdown vilket jag tyckte var riktigt trevligt, så hoppas på något liknande med detta lir.

Tvärtom för mig, det lär ge spelet ytterligare djup och kan göra spelet mer intressant, samt hålla det vid liv längre.

Ja PvE i all ära, PvP gör ju spel omspelbara under lång tid. Inte som sagt för att det ska vara ett kriterium, men ett bra spel vill man ju samtidigt njuta med längre om det är möjligt. Folk har sinnesjuka speltider i Hunt.

Medlem

Är det AI genererad röst i trailern mån tro?

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Äntligen någon som utmanar Tarkov på riktigt. För klonkigt och slött för min del. Med Dice-veteraner kan det inte bli bättre

Jag tänker anta att du inte var med i förra playtesten?

För det här spelet är inte i närheten av vad Tarkov erbjuder.

Inaktiv
Skrivet av spikes:

Jag tänker anta att du inte var med i förra playtesten?

För det här spelet är inte i närheten av vad Tarkov erbjuder.

Nix. Fast jag vill inte ha Tarkov utan en modern raid and extract shooter. Var det inte ens i närheten av det?

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Third-person PVP? Nej fyfan!
Plus att detta såg inte speciellt ut för fem öre.. Såg rätt generiskt ut.

Är PVP ett stort fokus i detta spelet blir det ett starkt "tack, men nej tack" för min del också. Ogillar Third-person pvp.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Spelade senaste pre-alphan, var lovande men performance var fruktansvärt.

Känns rimligt för en pre-alpha

Medlem
Skrivet av Piigge:

Spelade senaste pre-alphan, var lovande men performance var fruktansvärt.

vad förväntar du dig av en pre-alpha, det är alltså INNAN alpha stadiet... och långt innan beta ens!

Medlem
Skrivet av Odee:

Såg verkligen fram emot detta innan de kände sig tvungna att lägga till PvP-delen

känner likadant... allt som är pvp går bort för mig! Coop is the shit

Medlem

Atari inspirerad logga, mysigt 🙂

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Nix. Fast jag vill inte ha Tarkov utan en modern raid and extract shooter. Var det inte ens i närheten av det?

Skulle säga att det här är närmare Division än Tarkov. Om det makes sense?

Medlem

Körde senaste Alphan, dom har något riktigt bra på gång här. Men som tidigare nämnt i tråde, kass performance. Men spelar ingen roll i en Alpha, utvecklarna har inte ens doppat tån i optimeringsstadiet.

Lite samma progression som Vigor och The Cycle. Tyckte det var mycket roligare än The Finals. Är enormt taggad!

Medlem
Skrivet av Adlyd:

Är PVP ett stort fokus i detta spelet blir det ett starkt "tack, men nej tack" för min del också. Ogillar Third-person pvp.

Jag känner lite samma sak. Blir spelet dessutom populärt ska man behöva handskas med fuskare från och till också, vilket är ett riktigt sattyg när det kommer till spel där man förlorar alla sina föremål när man dör.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar