I dag drar röjiga The Finals öppna beta igång

Robot
I dag drar röjiga The Finals öppna beta igång

Svenska Embarks förstörelsefyllda multiplayer-skjutare.

#Embark, #The-finals, #nyhetstips


Medlem

Glad kan sina visual effects, jag är megataggad!

Medlem

Försökte nyss ladda ner det på Steam, men det säger bara "app not released". Nåja, man hinner väl innan femte november.

EDIT: Nu funkar det.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Oh! Såg spännande ut!


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Försökte nyss ladda ner det på Steam, men det säger bara "app not released". Nåja, man hinner väl innan femte november.

same

Medlem

Verkar inte ha dragit igång riktigt än, men längtar till att kunna köra igen. Stängda betan var riktigt roligt! Blir nog nästa FPS att lägga mycket tid på 😄

Medlem

Herregud fick epileptisk anfall av trailern. Alldeles för stressigt för min smak.

Medlem

Inte ett spel för mig, men satan vad jag gillar stilen med en stor arena med läktare och en scen för striderna.

Releasehästryttare

Borde släppas 19.00 idag! #hållut

Hoppas verkligen detta är bra och blir en hit så vi får mer spel med förstörbar terräng i framtiden och inte enbart från Svenska utvecklare som nu!

Hoppas också döds animatonerna är som i trailern och man förvandlas till pengar när man dör!

Medlem
Skrivet av Devan:

Borde släppas 19.00 idag! #hållut

Hoppas verkligen detta är bra och blir en hit så vi får mer spel med förstörbar terräng i framtiden och inte enbart från Svenska utvecklare som nu!

Hoppas också döds animatonerna är som i trailern och man förvandlas till pengar när man dör!

Fanns redan under dom tidigare playtesten vill jag minnas, alltså döds animationerna

Hedersmedlem
Kenneth Lindqvist
Skrivet av Devan:

Borde släppas 19.00 idag! #hållut

Hoppas verkligen detta är bra och blir en hit så vi får mer spel med förstörbar terräng i framtiden och inte enbart från Svenska utvecklare som nu!

Hoppas också döds animatonerna är som i trailern och man förvandlas till pengar när man dör!

Nu är betan igång!

Medlem

Detta vill jag testa. Hoppas man får en stund över. Blir på xsx isf.

Medlem

Jag tryckte på ladda ner, och fungerade för 15 minuter sen, LETS GOO!

Releasehästryttare

Man spelar enbart mot folk som är så bra att de känns som de lirat detta i 10+ år redan, herregud, jag är glad om man ens får en kill per match -.-

Medlem
Skrivet av Stripe:

Detta vill jag testa. Hoppas man får en stund över. Blir på xsx isf.

Jag sitter oxo på xbx om du är sugen på att teama upp

Releasehästryttare

Jag ger upp, folk är för bra!

Medlem

Jag ansökte om att få tillgång imorse. Inte fått något ännu. Tjejen ansökte nyss och fick tillgång direkt…


signatur

Halo kompis!

Medlem

Har en budget gamingdator och det ser riktigt bra ut på den! Har riktigt kul än så länge!

Medlem

Kände exakt samma sak och då hade jag och mina vänner kört en del innan men blev mycket lättare efter några matcher när man köpa nya gadgets som passar bättre tills sin playstyle! Keep on trying!

Medlem

Någon som vill lira? Trött på höga 17åringar från uzbekamelistan!

1
Skriv svar