The Day Before får en sista trailer innan early access-släpp

Medlem

Dom har inte specificerat vilket år det gäller. Min bästa gissning är år ∞.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Kan nån på FZ klargöra om spelet släpps den 10 november eller 7 december?! Förvirring verkar total!!!

Moderator | Testpilot
Skrivet av JackFlack:

Kan nån på FZ klargöra om spelet släpps den 10 november eller 7 december?! Förvirring verkar total!!!

EA 7 December.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har de nämnt early access tidigare? Jag har inte hängt med i hela den här farsen, men jag har fått intrycket att det ska vara ett färdigt spel som släpps.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Har de nämnt early access tidigare? Jag har inte hängt med i hela den här farsen, men jag har fått intrycket att det ska vara ett färdigt spel som släpps.

Enligt dom själv har dom försenat spelet till den 7 dec och gjort det till ett EA spel.

Tycker det dom visade första gången såg mer intressant ut än det här, påminner en hel del om the division för den delen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förstår inte hypen kring denna titel. Ser extremt average ut.

Medlem

Grafiken har nedgraderats med varje trailer till att nu se ut som något generiskt Unreal-shovelware. Passande att även releasen nedgraderas till att bli ytterligare ett i raden av Early Access survival-spel som aldrig kommer bli klart.

Medlem

Mmo extraction survival shooter?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Förstår inte att folk fortsätter hajpas från detta ryska scam-bolag. Det är bara titta på hur de hanterat sina tidigare spel och i vilket skick de spelen var i.
Även om jag är ett stort fan av postap survival-genren så finns det ingen som helst anledning att lägga ett öre innan oberoende recensenter fått tillfälle att testa det. Inte bara pga deras track record.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Hörde MMO, survival typ där sluta jag kolla på trailern, inte för mig.

Medlem

Ser ut som ren dynga IMO


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Tyckte det såg rätt vettigt ut, kanske lite tomt...tills jag såg sportbilarna 😑

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Förstår inte hypen kring denna titel. Ser extremt average ut.

För att det såg inte så här mediokert ut tidigare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

KoP
Medlem

Vad har jag missat? Varför är många så skeptiska till detta spel? Detta är nog första trailern jag ser ifrån detta och tycker väl det ser ut att vara ett ganska "normalt" spel. 🤔

Medlem
Skrivet av KoP:

Vad har jag missat? Varför är många så skeptiska till detta spel? Detta är nog första trailern jag ser ifrån detta och tycker väl det ser ut att vara ett ganska "normalt" spel. 🤔

De visade upp sin första trailer för snart 3 år sedan. Som iaf enligt den länken FZ hade i sin artikel är nedplockad. Då skulle spelet släppas sommaren 2022. Sen beslutade de om att byta spelmotor till UE5 och sköt spelet till mars 2023. Och de trailers som släppts har väl sett stadigt sämre ut för varje gång.

Medlem
Skrivet av rosski:

De visade upp sin första trailer för snart 3 år sedan. Som iaf enligt den länken FZ hade i sin artikel är nedplockad. Då skulle spelet släppas sommaren 2022. Sen beslutade de om att byta spelmotor till UE5 och sköt spelet till mars 2023. Och de trailers som släppts har väl sett stadigt sämre ut för varje gång.

Inte bara det, det har visat sig att i princip alla 3D-modeller är köpta från en asset store och att man förlitat sig på gratisarbetare från sitt community. Dom har också en lång rad av tidigare titlar som man släppt på early access och sedan övergivit.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Det såg verkligen ut att vara jättetråkigt.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Inte bara det, det har visat sig att i praktiken alla 3D-modeller är köpta från en asset store och att man förlitat sig på gratisarbetare från sitt community. Dom har också en lång rad av tidigare titlar som man släppt på early access och sedan övergivit.

Det hade jag helt missat, och är ju egentligen ännu värre punkter än att bara inte levera det man lovat.

Medlem

Allt jag sett tyder till scam, men dom tar inte emot några pengar hittils så fattar inte riktigt vad planen är.

Det mest otroliga var videon dom släppte som nämnde att spelet gjordes av obetalda "volunteers". Planen kanske är att få så mycket som möjligt sålt dag 1 sen go silent.

Medlem

Jag har verkligen noll intresse av denna shovelware dyngan men det är så otroligt underhållande att följa allt bullshit runt omkring spelet.

Medlem

Coolt att i en post-apok värld där stealth är A-O för överlevnad finns det sjuka sportbilar med värsta avgassystemen!
Nu kan alla Zombies höra mig när jag brummar förbi i min modifierade V12 lambo. Fantastiskt!

Ne, detta är en solklar scam. De använder sig av en AI-röst i trailern som inte kan uttala "Recoil". Vad mer är AI-genererat tros?

Medlem
Skrivet av Piigge:

Allt jag sett tyder till scam, men dom tar inte emot några pengar hittils så fattar inte riktigt vad planen är.

Det mest otroliga var videon dom släppte som nämnde att spelet gjordes av obetalda "volunteers". Planen kanske är att få så mycket som möjligt sålt dag 1 sen go silent.

Dom använder uppmärksamheten från detta "spelet" för att få kunder till deras konferans-app. I samma video så sitter dom och babblar om hur smidigt det är att arbeta med deras konferans-app medans vissa kollegor sitter i Sibirien osv.

Medlem

ja mig får dom inte en spänn av för ens det har fått in reviews från hela internet. Litar inte på dom för fem öre.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

För att det såg inte så här mediokert ut tidigare.

Dno. Första videon där vi såg något var ju bara som en Division klon fast betydligt stelare och 7 år senare

Medlem

Jag blev ju sjukt intresserad efter att ha sett den första trailern som visades, spelet såg helt magiskt snyggt ut. Nu ser det nästan ut som PUBG i kvalité. To m interface för inventory har ju blivit helt förfulat, vilket känns konstigt. Jag har ingen koll på vad utvecklarna gjort tidigare, men av kommentarerna att döma låter det inget vidare.

Jag dömer dock inte spelet efter grafiken, väntar tålmodigt in reviews, men jag är inget fan av early access, och oroligheterna kring spelet och utvecklarna smakar beskt.

Jag har gått från:

till

Medlem

Lär säkert vara sjukt buggigt så buyer beware

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vilken tur då att man inte kan bli scammad på Steam.
Gör bara en refund.
Däremot om det släpps till konsol(?), håll hårt i slantarna

Det är inte kunderna dom vill lura. Det är finansiärerna. Försöka dränera dom på så mycket dom kan för att sedan släppa en free asset skit och fly landet.

Medlem
Skrivet av yohahn:

Det är inte kunderna dom vill lura. Det är finansiärerna. Försöka dränera dom på så mycket dom kan för att sedan släppa en free asset skit och fly landet.

ja där har du en poäng


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av rosski:

De visade upp sin första trailer för snart 3 år sedan. Som iaf enligt den länken FZ hade i sin artikel är nedplockad. Då skulle spelet släppas sommaren 2022. Sen beslutade de om att byta spelmotor till UE5 och sköt spelet till mars 2023. Och de trailers som släppts har väl sett stadigt sämre ut för varje gång.

Ja trassel under utvecklingen låter ju inte något vidare. 🤔 Ser småintressant ut, men bäst att invänta recensioner.

12
Skriv svar