Capcom tycks ha något stort på G

Robot
Capcom tycks ha något stort på G
Releasehästryttare
Medlem

Hoppas på ett nytt Monster Hunter world "2" spel till dagens konsoler. Rise var inte riktigt min grej.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hoppas på ett nytt Monster Hunter world "2" spel till dagens konsoler. Rise var inte riktigt min grej.

Håller med till 100%! Hoppas på en PC-release dag ett också.

Medlem

Hoppas på Mega Man 12. Eller Mega Man X9.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

MHW2 tack


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Capcom's Gold Medal Challenge '92 2024

Medlem

Lost Planet 4. Storybaserat SP eller CO-OP.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Remaster av chip and dale.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Remaster av chip and dale.

Tvek, men tror absolut det är en remaster. Annars känns 5 månader som kort tid för att verkligen nå ut med ett storspel.

Medlem

Förmodligen rör det sig om RE9, MH eller RE5 remake som det pratas om.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas mer på ett nytt Breath of Fire

Medlem

Säkert Remaster or remake or whatever dessa namn har dessa dagar.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Man hade ju blivit förvånad om Capcom helt plötsligt släppte något helt nytt ip. Tycker det är lite tråkigt att alla solida utvecklare bara släpper version örti av alla sina spelserier. Även om det ofta är bra vidareutvecklingar av Resident Evil etc så vill jag ibland bli överraskad.

Edit: Fast då är det väl svårt att kalla det "storspel"

Skribent
Skrivet av majsalle:

Lost Planet 4. Storybaserat SP eller CO-OP.

Nu är det gott snack.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Önskar absolut något Resident jävligt Evil. Antingen ett helt nytt i form av RE 9 eller en välgjord remake av RE 5 eller varför inte RE Code Veronica som jag inte ens har lirat tidigare..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Mega Bionic Commando 'n Goblins får man hoppas.

Medlem

Jo Monster Hunter World 2 vore nice

Medlem

Förmodligen en remake på nåt Resident Evil-spel.
Jag skulle helst vilja se en helt ny originaltitel. Ett spel som inte får uppföljare.

Medlem

Remakes av RE5 och RE6 vore bortkastad tid imo. Code: Veronica, absolut, men annars nåt nytt. En uppföljare till MHW med fungerande matchmaking och story progression i multiplayer vore inte fel det heller.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

MHW2 fast med coop som inte är helt bakvänd. Älskar MHW men har velat spela coop igenom kampanjen flera gånger, och det slutar alltid med att alla parter blir irriterade, att tvinga alla att hitta monstret för att sen återskapa lobbyn är helt bakvänt.

Medlem

Varför remakar dom inte resident evil zero en bortglömd pärla

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Önskar absolut något Resident jävligt Evil. Antingen ett helt nytt i form av RE 9 eller en välgjord remake av RE 5 eller varför inte RE Code Veronica som jag inte ens har lirat tidigare..

Känns lite väl tidigt för nästa remake. Däremot så minns jag att RE2 och 3 utvecklades samtidigt så det kan vara en möjlighet att det är en ny remake.

Medlem

Ge mig Breath of Fire 4, remaster, remake eller bara merch! Jag bryr mig inte vad men bara någonting som kan hålla hoppet vid liv att jag kommer få uppleva det spelet igen utan att behöva köpa en gammal playstation. Förstår inte varför dem inte kan ge mig en re-release på något medium av detta mästerverk.

Medlem

Ghost Trick 2, nytt Ace Attorney eller helt nytt IP av Takumi. Lär väl tyvärr inte räknas som "stort" men det ligger högst upp på min önskelista.

1
Skriv svar