Loki säsong 2

Releasehästryttare
Loki säsong 2

Trailern för säsong 2 släpptes nu och det ser ut som säsong två blir minst lika bra som 1an!

#hype

Medlem

Härligt med en ny säsong, hoppas den blir lika bra som första. Kanske den bästa marvelserien på Disney+? Iaf den snyggaste med bäst produktionensdesign enligt mig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Casimir2323:

Härligt med en ny säsong, hoppas den blir lika bra som första. Kanske den bästa marvelserien på Disney+? Iaf den snyggaste med bäst produktionensdesign enligt mig.

Såg aldrig första och då har jag ändå följt Marvel ganska så slaviskt tills End game. Tror enda serien jag sett är Ms. Marvel, och den gillade jag faktiskt!

Får ta och kika Loki S1 också då.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Såg aldrig första och då har jag ändå följt Marvel ganska så slaviskt tills End game. Tror enda serien jag sett är Ms. Marvel, och den gillade jag faktiskt!

Får ta och kika Loki S1 också då.

What! Se den direkt! 👌

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kalliban:

What! Se den direkt! 👌

OKEJDÅ


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Såg aldrig första och då har jag ändå följt Marvel ganska så slaviskt tills End game. Tror enda serien jag sett är Ms. Marvel, och den gillade jag faktiskt!

Får ta och kika Loki S1 också då.

Det är ju den bästa marvel tv serien!

Medlem
Skrivet av Devan:

Det är ju den bästa marvel tv serien!

Den enda som får en andra säsong eller har jag fel? Vet inte hur planerna ser ut…

Releasehästryttare
Skrivet av Casimir2323:

Den enda som får en andra säsong eller har jag fel? Vet inte hur planerna ser ut…

Det kommer en ny Daredevil som är typ mer av samma som sändes för några år sen.
What if ...? skall det komma en säsong till av i alla fall, när vet vi ej än.

Medlem
Skrivet av Devan:

Det kommer en ny Daredevil som är typ mer av samma som sändes för några år sen.
What if ...? skall det komma en säsong till av i alla fall, när vet vi ej än.

Juste, Daredevil kan ju bli bra. What if är också ganska nice men är inte så inne på animerat just nu.

Avstängd

Första säsongen av Loki är skit. Bra sammanfattning hur värdelös första säsongen av Loki är:

Andra säsongen av Loki blir nog lika värdelös.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Första säsongen av Loki är skit. Bra sammanfattning hur värdelös första säsongen av Loki är:
https://www.youtube.com/watch?v=5zNCNWZ_w0A

Andra säsongen av Loki blir nog lika värdelös.

Gillade inte heller Loki men critical drinker är ju fan sämst av alla dåliga youtube förståsigpåare!

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Första säsongen av Loki är skit. Bra sammanfattning hur värdelös första säsongen av Loki är:
https://www.youtube.com/watch?v=5zNCNWZ_w0A

Andra säsongen av Loki blir nog lika värdelös.

Nej du har fel, den är grym och betygen visar att de flesta verkar hålla med.

Medlem

Första säsongen var okej, tillräckligt bra för att jag skulle titta igenom alla avsnitt, men inte så mycket mer. Inte speciellt minnesvärd för min del. Men kommer nog att ge säsong 2 en chans någon gång när jag känner mig uttråkad.

Avstängd
Skrivet av Kalliban:

Nej du har fel, den är grym och betygen visar att de flesta verkar hålla med.

Loki är ju långt ifrån inte enda skitserien som har 8 i imdb. En hel del höga betyg är bara för att dom gillar skådespelaren som spelar Loki.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Avstängd
Skrivet av Sur Apan:

Gillade inte heller Loki men critical drinker är ju fan sämst av alla dåliga youtube förståsigpåare!

Vad gäller woke smörjan har han ju inte fel i en hel del filmer, samma gäller toxisk feminism, vad gäller Loki har han många poänger.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Releasehästryttare

En månad kvar nu!

Releasehästryttare
Releasehästryttare

Yeah .. Det är verkligen inget vidare än så länge..

Nu fick vi i alla fall reda på vad Miss Minutes vill.

1
Skriv svar