Assassin's Creed Mirage släpps om några dagar – här är lanseringstrailern

Robot
Assassin's Creed Mirage släpps om några dagar – här är lanseringstrailern

Följ med Basim från botten till toppen.

#Assassins-creed-mirage, #Ubisoft


Medlem

Kommer bli kul, saknar en båge bara!

Medlem

Hoppas verkligen detta blir bra!
När ser vi er recension?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Gen
Medlem

Redan? Värst vad tiden går fort.

Medlem

Förvånande dålig trailer, animationer stela. m.m ser inte ut som ett nytt AAA spel

Medlem

529kr för standard och 639kr för deluxe på PSN. Kändes oväntat billigt för ett nytt spel? 🤔


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

529kr för standard och 639kr för deluxe på PSN. Kändes oväntat billigt för ett nytt spel? 🤔

450 kr fysiskt.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Ducci:

Förvånande dålig trailer, animationer stela. m.m ser inte ut som ett nytt AAA spel

Well, det kan spelas på en iPhone 15 Pro så...

Medlem

Förstår verkligen inte varför folk tycker hon som talar i trailern är en bra röstskådis. Varje gång jag hör hennes röst så tappar man fokus helt och börjar bara fundera på vad de är för fel på hennes röst

Avstängd
Skrivet av kennyg123:

Förstår verkligen inte varför folk tycker hon som talar i trailern är en bra röstskådis. Varje gång jag hör hennes röst så tappar man fokus helt och börjar bara fundera på vad de är för fel på hennes röst

Håller med. Hon måste ju ha spasmodic dysphonia eller rökt kritor som ung.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Håller med. Hon måste ju ha spasmodic dysphonia eller rökt kritor som ung.

Verkligen. Och hon känns som hon är med i var o varannan film/serie/spel man kollar/kör nuförtiden (lite överdrift men ändå, alldeles för mycket för att ha en så pass konstig röst)

Medlem
Skrivet av kennyg123:

Förstår verkligen inte varför folk tycker hon som talar i trailern är en bra röstskådis. Varje gång jag hör hennes röst så tappar man fokus helt och börjar bara fundera på vad de är för fel på hennes röst

Hon är helt klart en bra skådespelerska men jag har väldigt svårt för hennes röst. Det är inte inte raspigheten i sig utan hennes släpiga uttal som jag stör mig på. Har haft svårt att ta mig igenom the Expanse pga av hennes röst.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Hon är helt klart en bra skådespelerska men jag har väldigt svårt för hennes röst. Det är inte inte raspigheten i sig utan hennes släpiga uttal som jag stör mig på. Har haft svårt att ta mig igenom the Expanse pga av hennes röst.

Jag har inte haft jättesvårt för den, men hon är väl i lite väl mycket nuförtiden så jag tror jag börjat tröttna på den.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Lirar igenom Black Flag nu för första gången och sparkar mig själv för att jag har väntat i 10 år med att spela det. Så himla bra det är 🤩

Medlem

Mirage är det första AC spelet som jag ser fram emot sen Black Flag. Sjukt pepp!

Skrivet av androsynth:

Lirar igenom Black Flag nu för första gången och sparkar mig själv för att jag har väntat i 10 år med att spela det. Så himla bra det är 🤩

En av mina favoriter. Inte bara AC spel utan generellt. Hade gärna spelat igenom det för första gången igen. Det var magiskt.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Asså jag fattar inte vem det är som bestämmer musiken för trailers i spel. Det är fan alltid någon jäkla hip hop/rap. Ett spel i medeltiden? Hip hop. NHL Spel? Hip Hop. Krigsspel? Hip hop. Antar att det är billigare än att anlita en orkester eller någon som gör lite passande musik till spelen.

Hade gärna velat att detta blev bra, kollade dock början på en walkthrough på Youtube och det ser verkligen inte kul eller vackert ut. Allt bara ser nedgånget och repetitivt ut, miljöer och NPCs. Basim passar inte heller som en huvudkaraktär. Oddysey ser svårslaget ut på alla fronter.

Hon som pratar i klippet är tydligen en egen karaktär i spelet, och det passar inte speciellt bra där heller.

Medlem

Jag börjar känna ett visst pirr inför detta. ALLT hänger på hur striderna känns!


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Asså jag fattar inte vem det är som bestämmer musiken för trailers i spel. Det är fan alltid någon jäkla hip hop/rap. Ett spel i medeltiden? Hip hop. NHL Spel? Hip Hop. Krigsspel? Hip hop. Antar att det är billigare än att anlita en orkester eller någon som gör lite passande musik till spelen.

Hehe jepp, musikvalen i en del trailers är verkligen horribla.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Mirage är det första AC spelet som jag ser fram emot sen Black Flag. Sjukt pepp!

En av mina favoriter. Inte bara AC spel utan generellt. Hade gärna spelat igenom det för första gången igen. Det var magiskt.

Jag lite vibbar av "Assassin's Creed möter Sid Meyer's Pirates!" och jag älskar det 😀

Medlem

Ser ut som ett spel från 2014. Last gammal grafik. Inte alls imponerad. Hoppas på goda betyg annars skippar jag detta.

1
Skriv svar