Nintendo visar Super Mario Bros. Wonder på torsdag

Robot
Nintendo visar Super Mario Bros. Wonder på torsdag
It's not a lake, it's an ocean

Både detta och Sonic Superstars ser görskoj ut.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ett av mina mest efterlängtade spel till hösten.
Så psykadeliskt, så passande, så snyggt.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Ett av mina mest efterlängtade spel till hösten.
Så psykadeliskt, så passande, så snyggt.

För mig var det största minuset, det verkade lite väl trippy för min smak. Men vi får se, kanske jag blir övertygad av denna Direct att denna faktiskt är värd min speltid! Dock lite oroväckande att denna får en egen Direct nu, det ryktades om att det skulle komma en stor Nintendo Direct nu under September där kanske Metroid Prime 4 och nya Peach-spelet visas upp men det lär ju inte hända nu tyvärr.

Medlem

Yaasuus! Supermario All drugs stars!

Medlem

Balsam för själen

Medlem
Skrivet av Gertzy:

För mig var det största minuset, det verkade lite väl trippy för min smak.

Det är ju över fyrtio års svamptuggande som ska ut i en enda redig snetripp.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Det är ju över fyrtio års svamptuggande som ska ut i en enda redig snetripp.

Haha, bra poäng! Blir nog bra!

Sen verkar det inte som denna Direct utesluter en September Direct, då Splatoon 3 hade en under ungefär samma tidsperiod och sen hade Nintendo en Direct i September i alla fall! Så tvärtom kanske det är ett bra tecken, att Wonder får mindre plats då det redan visats och istället för annat och nytt plats. Kanske Metroid Prime 2+3 och Zelda TP+WW? Vore najs. F-Zero GX ryktas ju också få remake. Vore inte heller så dumt! Sen borde ju Metroid Prime 4 och Peach-spelet visas också. Och i denna Wonder-Direct visar de säkert också en ny OLED-modell med design från spelet!

Inaktiv

Oh! Gillar dig Tomas! 🙂
Du lade upp både länk till brittiska och amerikanska Nintendo 🙂 Like it!

Blir intressant att se vad för något nytt man får veta om Wonder

Medlem

Här var det en helt annan typ av svamp som använts ja...

Medlem

WOOHOOO! Det och Super Mario RGP blir köp direkt!


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Varför tycker jag det ser tråkigt ut samtidigt som det ser awesome ut? Hur som helst så blir det ett köp för det är fucking Mario!

Medlem

Jag tycker att första trailern visar exakt så mycket man behöver veta om vilket spel detta är.
Behövs det verkligen en hel Nintendo direct om det?

Kommer att köpa naturligtvis.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Varför tycker jag det ser tråkigt ut samtidigt som det ser awesome ut? Hur som helst så blir det ett köp för det är fucking Mario!

Det enda negativa jag kan säga är att det liknar mycket new super mario som blev utjatat efter 6 spel.

Men det ser samtidigt väldigt roligt ut.
Kanske är det svårt att få till ett 2d mario som inte liknar varann dessa tider.

Jag vill dock ha möjlighet att kunna dra upp grönsaker/ magisk dryck eller liknande ur marken som i Super mario 2. Hoppas att de lagt till den mekaniken.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag vill dock ha möjlighet att kunna dra upp grönsaker/ magisk dryck eller liknande ur marken som i Super mario 2. Hoppas att de lagt till den mekaniken.

Det har jag svårt att tro. Super Mario 2 är ju inte ens ett riktigt Super Mario. Det är ju ett annat spel med Mario-skin utanför Japan.

Medlem

Lär väll vara som alla Mario nunför tiden.
Man springer igenom det och när det är klart har man 150 extraliv 🙄


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator | Testpilot

Ser mycket fram emot detta. Lite nytt gameplay och den nya stilen diggar jag! Får se om det blir detta eller Spider-man 2 som man dras till mest i slutet på Oktober


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av lonian:

Det enda negativa jag kan säga är att det liknar mycket new super mario som blev utjatat efter 6 spel.

Men det ser samtidigt väldigt roligt ut.
Kanske är det svårt att få till ett 2d mario som inte liknar varann dessa tider.

Jag vill dock ha möjlighet att kunna dra upp grönsaker/ magisk dryck eller liknande ur marken som i Super mario 2. Hoppas att de lagt till den mekaniken.

Man är väl lite orolig för att det ska vara enformigt men jag håller tummarna för ett pangspel!!

Medlem

Starka indikationer på att ny Switch OLED-modell avslöjas imorgon i slutet av Directen!

1
Skriv svar