Warframe-skaparna visar upp det nya spelet Soulframe

Robot
Warframe-skaparna visar upp det nya spelet Soulframe

Ett mer medeltidsinspirerat actionäventyr.

#Digital-extremes, #Soulframe


Medlem

Det här ska följas, verkar riktigt intressant!

Medlem

Det är så här baldurs gate 3 skulle sett ut och gameplayat då hade jag köpt det.
Detta spel kör inte med turbaserad eller nått föråldrat tärnings spel system när det kommer till action gameplay.

Medlem

Ser väldigt, väldigt bra ut.

Medlem
Skrivet av Guld:

Det är så här baldurs gate 3 skulle sett ut och gameplayat då hade jag köpt det.
Detta spel kör inte med turbaserad eller nått föråldrat tärnings spel system när det kommer till action gameplay.

Fast nu är ju BG3 ett crpg och inte ett tredjepersons action spel? Förstår inte riktigt varför du jämför dem?

Medlem
Skrivet av DieZe:

Fast nu är ju BG3 ett crpg och inte ett tredjepersons action spel? Förstår inte riktigt varför du jämför dem?

Jag jämför inte. Du missförstår. Jag menar bara att jag hade velat helst att baldurs gate 3 skulle vart uppbyggt på samma sätt som detta spel.

Medlem
Skrivet av Guld:

Det är så här baldurs gate 3 skulle sett ut och gameplayat då hade jag köpt det.
Detta spel kör inte med turbaserad eller nått föråldrat tärnings spel system när det kommer till action gameplay.

Då hade det inte varit bg3. Låt det finnas olika spel.

Medlem
Skrivet av Guld:

Det är så här baldurs gate 3 skulle sett ut och gameplayat då hade jag köpt det.
Detta spel kör inte med turbaserad eller nått föråldrat tärnings spel system när det kommer till action gameplay.

*Kollar på en trailer till The Sims*
"Wow! Det är så här jag önskar att Battlefield var!"

Medlem
Skrivet av Guld:

Det är så här baldurs gate 3 skulle sett ut och gameplayat då hade jag köpt det.
Detta spel kör inte med turbaserad eller nått föråldrat tärnings spel system när det kommer till action gameplay.

Du jämför två helt olika genrer, du vet om det va?


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

han menar ju bara att han ej tycker om tur baserade spel och det gör att han ej köper det, han har väl förfan rätt till att förmedla vad han tycker och önskar att det vart ett nytt "skyrim" eller liknande?

Är väl inget fel med det?

Vi alla har våra nischer med vad för sorts spel vi tycker om.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

han menar ju bara att han ej tycker om tur baserade spel och det gör att han ej köper det, han har väl förfan rätt till att förmedla vad han tycker och önskar att det vart ett nytt "skyrim" eller liknande?

Är väl inget fel med det?

Vi alla har våra nischer med vad för sorts spel vi tycker om.

Är det någon som menar på att han inte får skriva eller tycka vad han vill? Det framstod emellertid som lite ignorant när man bland annat slänger sig med "föråldrat tärningsspelsystem", det är liksom inte som att man haft för avsikt att implementera något annat.

Kul då att detta spel verkar falla mer i smaken.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

han menar ju bara att han ej tycker om tur baserade spel och det gör att han ej köper det, han har väl förfan rätt till att förmedla vad han tycker och önskar att det vart ett nytt "skyrim" eller liknande?

Är väl inget fel med det?

Vi alla har våra nischer med vad för sorts spel vi tycker om.

Absolut har alla rätt till att tycka vad de vill, men slänger man ur sig något så ologiskt så får man samtidigt vara beredd på att bli ifrågasatt.

Det är som att starta upp Forza Horison 5 och klaga på att du inte kan vattna morötter som i Harvest Moon.

Medlem

Tre personer kommenterar nyheten. Resten bråkar med varandra, lägg ner grabbar.

Medlem

Ser så vansinnigt mycket fram emot Soulframe! Väldigt imponerad.
Spelar fortfarande Warframe (gjort sen closed beta typ). Har haft några års uppehåll ibland men återvänt då några vänner blev intresserade och har kul med det.

Minns sist de visade Soulframe och det såg väl okej ut men tydligt att det var tidigt i utvecklingen liksom. Jävlar vilken förbättring det blivit. Att Warframe fortfarande går framåt samt att DE verkar älska sina produkter och arbetssätt hjälper mig att känna mig hoppfull också.

Jag bryr mig inte om utvecklingen går snett ibland, vad jag väljer att döma spelen efter (särskilt Live-services) är hur de väljer att hantera problemet, vilket jag tycker DE har bevisat sig kunna göra.

Medlem

Väldigt intressant!

Medlem

*käkar popcorn för fullt och spammar F5*

1
Skriv svar