Expeditions: A Mudrunner Game skickar oss på expeditioner i lera, sand och skog

Robot
Expeditions: A Mudrunner Game skickar oss på expeditioner i lera, sand och skog

Bygg ett eget forskningsläger och forska så det stänker om det.

#Expeditions-a-mudrunner-game, #Saber-interactive


Medlem

Jag gillar’t! Har inte spelat så mycket av de föregående spelen men kanske testar detta!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Inaktiv

Kan Mudrunner äntligen få en värdig uppföljare? Allt hänger på att fysiken kommer därifrån och inte Snowrunners som fick mig att avinstallera efter 1 timme. Med titelnamnet verkar de vilja appellera den gamla skaran som inte gick över.

Ser mer ut som trailing med små maskiner som inte faller alla i smaken. Samtidigt kanske det skulle bli tjatigt om de inte hittade något innovativt för serien

Medlem

Intressant. Har spenderat 350 timmar i Snowrunner så det är ett av mina mest spelade spel i "modern tid"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Haha spontant kände jag någon slags dissonans mellan ffa musik (+ trailerröst) och innehåll i övrigt.

"Jaha jag är en hjälte.. som.. världens undergång.. nej. vänta nu. Är jag.. vafan?"

Bara en iakttagelse, säger faktiskt inget om spelet som sådant.

Inaktiv

Ett open world spel i denna sfär hade varit något. Tror det passar bättre än racing eftersom här kan man hjälpa varandra, se andra försöka komma upp osv.

Medlem

Tycker det kan vara kul att spela, men dom få polarna jag har kvar hatar konceptet "bögspel" är väl det vanligaste, dom föredrar hellre MMORPG och liknande. Tråkigt.

Det är i ärlighetens namn inte så värst kul att spela det själv.

Får väl se om det blir något intresse för detta

Medlem
Skrivet av totte1015:

Tycker det kan vara kul att spela, men dom få polarna jag har kvar hatar konceptet "bögspel" är väl det vanligaste, dom föredrar hellre MMORPG och liknande. Tråkigt.

Det är i ärlighetens namn inte så värst kul att spela det själv.

Får väl se om det blir något intresse för detta

haha, vad är det för polare du har ?
Finns väl inget "manligare" än att köra genom träsk och leriga vägar.

Edit: Vill bara tillägga att det jag saknar från tidigare spel är en mer "levande" värld, annan trafik i städer & skogsvägar, man kan hjälpa en AI som vält på skogsvägen att komma upp igen etc.

Medlem

Ser ut att va samma ruttna växellåda som tidigare..
Fattar inte varför dom inte lägger till en normal vanlig manuell växellåda som du har full kontroll över samt fördelningslåda med high/low och 4wd/2wd.

Medlem

Ska bli riktigt kul att köra med ratt, pedaler och växellåda. Underskattad spelserie.

Medlem

Superlåg hype på detta och jag lirar ändå extrema mängder Snowrunner.

Vad tillför detta som inte redan finns?

”Sandvärld”
Metalldetektor
Anställa experter
M.m

Låter som ett DLC.
Hoppas jag har fel.

Dom borde lägga tiden på att fixa alla buggar först i Snowrunner.


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

1
Skriv svar