Gamescom ONL bjöd på snygg Starfield-trailer

Robot
Gamescom ONL bjöd på snygg Starfield-trailer
Medlem

Alltså, en uns gameplay hade man väldigt gärna önskat så man inte köper grisen i säcken. En sån här stor release, och dom vågar inte visa spelet.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Skrivet av theBoosing:

Alltså, en uns gameplay hade man väldigt gärna önskat så man inte köper grisen i säcken. En sån här stor release, och dom vågar inte visa spelet.

Det har ju visats innan, så helt blinda är vi inte. Men gameplay hade varit kul, ja.


signatur
Medlem

Skulle väl nästan vilja säga att få spel har visat lika mycket gameplay innan release som Starfield. Med det sagt hade jag inte tackat nej till mer. Och mer. Och MEEER!

Medlem

Trevlig trailer ändå. Brukar inte gilla live action trailers för spel, men ene här gav mig en bra känsla 🥰

Medlem

Tänk om det bara var ekonomiskt möjligt att gå i ide över hösten/vintern och bara sitta hemma och mysa med det här spelet.


signatur
Medlem

Vilken besvikelse till "trailer"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Tänk om det bara var ekonomiskt möjligt att gå i ide över hösten/vintern och bara sitta hemma och mysa med det här spelet.

Spelar du mycket när du sover? 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Ruskigt skygg trailer!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Whoop whoop! Fantastiskt!

Medlem

Gillart! Blir bara mer och mer sugen, fast jag inte är en rpg-människa igentligen. Undrar om det var denna trailern Adam Savage fick bygga modellen till? Finns bara ett avsnitt ute på hans YT-kanal än så länge.

Medlem

Trailern + full presentation!

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Alltså, en uns gameplay hade man väldigt gärna önskat så man inte köper grisen i säcken. En sån här stor release, och dom vågar inte visa spelet.

Varningsflaggor?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag håller alla tummar och övriga extremiteter jag har för att det här ska rädda mitt spelår.
Inget är som väntans tider, även om det bara är två veckor kvar nu.

Live action trailers brukar jag sällan vara en stor fan av, så det här höjde inte hypen för mig, men den fanns dock redan där sedan innan. Star Citizen lär väl kanske släppas i någon release candidate i tid till att jag hamnar på äldreboende, så det skadar inte att det kommer sci fi-RPGer under tiden. Det behövs verkligen vettiga sådana.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av lonian:

Varningsflaggor?

Varför visa mer av vad som redan visats så mycket av?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator

Snygg trailer. Väldigt dålig tolkning av Rocket Man.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Snygg trailer. Väldigt dålig tolkning av Rocket Man.

Spelmusik är intressant, jag hade personligen velat se nån låt av Keldian i spelet - dansk power metal-duo som i princip enbart fokuserar på rymden och sci-fi, har låtar som refererar till en jäkla massa rymdspel. ^^

Eller kanske Miracle of Sound, hans Mass Effect-inspirerade verk genom åren är top notch!
Men ja, Elton John förtjänar väl lite bättre än den här tolkningen. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Varför visa mer av vad som redan visats så mycket av?

Uppenbarligen har folk missat deras utmärkta djupdykning iom Starfield direct. Få spel som presenterat gameplay så bra som Bethesda med Starfield innan release. Lägg till att recensionsexemplar skickades ut förra veckan så känns snack om varningsflaggor väldigt överdrivet.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Skrivet av PFC Hudson:

Uppenbarligen har folk missat deras utmärkta djupdykning iom Starfield direct. Få spel som presenterat gameplay så bra som Bethesda med Starfield innan release. Lägg till att recensionsexemplar skickades ut förra veckan så känns snack om varningsflaggor väldigt överdrivet.

Det var väldigt många som såg deras direct dock så antar att fans redan har sett gameplay och sitter och hypar releasen nu.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Det var väldigt många som såg deras direct dock så antar att fans redan har sett gameplay och sitter och hypar releasen nu.

Japp. Denna trailer är bara en hype trailer. Funkar fint för mig.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Alltså, en uns gameplay hade man väldigt gärna önskat så man inte köper grisen i säcken. En sån här stor release, och dom vågar inte visa spelet.

Det är inte många spel som visat så mycket gameplay och info innan släpp som Starfield har gjort.
Googla lite bara..

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Spelmusik är intressant, jag hade personligen velat se nån låt av Keldian i spelet - dansk power metal-duo som i princip enbart fokuserar på rymden och sci-fi, har låtar som refererar till en jäkla massa rymdspel. ^^

Eller kanske Miracle of Sound, hans Mass Effect-inspirerade verk genom åren är top notch!
Men ja, Elton John förtjänar väl lite bättre än den här tolkningen. ^^

Keldian Jäklar så länge sedan jag hörde på dem, så tack för påminnelsen. Ska höra lite nu i eftermiddag!

Känns dock inte som det hade uppskattats lika mycket som Rocket Man i en såpass mainstream trailer som bokstavligt talat handlar om en raketman 😅

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Keldian Jäklar så länge sedan jag hörde på dem, så tack för påminnelsen. Ska höra lite nu i eftermiddag!

Känns dock inte som det hade uppskattats lika mycket som Rocket Man i en såpass mainstream trailer som bokstavligt talat handlar om en raketman 😅

Fair enough, jag tänkte väl kanske inte byta ut trailerlåten mot något av deras alster. Måhända att duon är obskyra, men det är ändå mååånga spelreferenser i deras låtar!

Sundancer kom jag spontant att tänka på, är ju raktigenom ett "soundtrack" för Starlancer och Freelancer. ^^

Jag kan nöja mig med att ha någon "radiostation" eller liknande i spelet med deras låtar. 😁


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Så vitt jag kommer ihåg så var Starfield Direkt en lång sekvens småklipp som var totalt intetsägande. Så nej skulle verkligen inte säga att dom visat riktigt gameplay. Att dom inte hade självförtroende att visa något igår heller är inte ett bra tecken. Kollade lite på läckt gameplay och det gav inte precis bra vibbar.

Medlem
Skrivet av Dumledanco:

Så vitt jag kommer ihåg så var Starfield Direkt en lång sekvens småklipp som var totalt intetsägande. Så nej skulle verkligen inte säga att dom visat riktigt gameplay. Att dom inte hade självförtroende att visa något igår heller är inte ett bra tecken. Kollade lite på läckt gameplay och det gav inte precis bra vibbar.

Samma här. Nu var ju dock han som spelade totalt värdelöst, men speciellt kul såg det inte ut.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar