Första gameplay-trailern från CoD: Modern Warfare 3

Robot
Första gameplay-trailern från CoD: Modern Warfare 3
Medlem

Så spelet återanvänder en 3 år gammal bana från Warzone...

Medlem

Activision fortsätter att leverera kvalité! Om jag bara betalar 70€ för ett ännu okänt spel 3 månader i förtid så får jag spela kampanjen en vecka före alla som köper det vid släpp och ett par skins. Om det inte är valuta för pengarna så vet jag inte vad som skulle krävas?!

Medlem

Rös till lite vid ''No russian'', 14 år sen man stötte på det första gången


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Är så jävla trött

Alltså , nu som i mw2 så har de förstört hela spelet genom alla jävla töntiga dräkter man kan köpa , alltså de riktar in sig mot spelare som är 12år , för vilken vuxen vill möta en jävla kanin eller snoop dig i ett krig , den första tiden i spelet va bra men sen kom alla töntiga dräkter in i bilden vilket gör att ja känner att de förstör ett spel ja betalt typ 800 spänn på , p12 får ja inte ens spela skiten enligt deras ålders märkning .

Medlem

Lika bra att lägga serien på paus ett tag...
Det här är bara cashgrab skräp i mina ögon.

Medlem

Activision-blizzard imponerar åter..... vad ska M$ med detta skitföretag till? Helvete vad provocerande att jag köpte d4 för 1100 spänn och blev grundlurad.......


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Avstängd

Call of duty har blivit ett kinesiskt mobilspel...

Inaktiv

Näe vet ni vad. Nu får det vara bra för mig.

Blir onekligt ställd över vad dom visar. Hur länge ska dom framföra Captain Price som att han är någon slags superhjälpte i militära kläder. Scenen i vattnet ser snyggt ut, men hela sekvensen kommer vara i mindre en tre minuter, en knapptryckning sedan vinschas du upp och följer markörer till din destination.

Smygprat över radio och mörkerglasögon som ser ut som tänderna på en snögubbe. Dom har fastnat i det förgångna och gör samma misstag som Hollywood. Stora delar av spelindustrin är helt kreativt urlakad, tacka stjärnorna för BG3 och andra spelutvecklare. Men detta är en travesti som heter duga.

Dom har ju inte ens optimerat förra spelet till PC, vad håller man på med?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Splinter Duty


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Lowlife talibans:

Alltså , nu som i mw2 så har de förstört hela spelet genom alla jävla töntiga dräkter man kan köpa , alltså de riktar in sig mot spelare som är 12år , för vilken vuxen vill möta en jävla kanin eller snoop dig i ett krig , den första tiden i spelet va bra men sen kom alla töntiga dräkter in i bilden vilket gör att ja känner att de förstör ett spel ja betalt typ 800 spänn på , p12 får ja inte ens spela skiten enligt deras ålders märkning .

De har alltid riktat sig mot prepubertala pojkar. Särskilt de som blir lite extra till sig av hela Warrior-konceptet.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Gamers gnäller och COD säljer som fan.

Allt känns bekant!

Medlem
Skrivet av Augustus:

Gamers gnäller och COD säljer som fan.

Allt känns bekant!

Som Fifa-serien då

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

Alltså , nu som i mw2 så har de förstört hela spelet genom alla jävla töntiga dräkter man kan köpa , alltså de riktar in sig mot spelare som är 12år , för vilken vuxen vill möta en jävla kanin eller snoop dig i ett krig , den första tiden i spelet va bra men sen kom alla töntiga dräkter in i bilden vilket gör att ja känner att de förstör ett spel ja betalt typ 800 spänn på , p12 får ja inte ens spela skiten enligt deras ålders märkning .

Var ju samma med Team Fortress 2, före och efter hatthysterin. Jag slutade spela efter några månader när hattarna gjorde sitt inträde, sen tog det inte lång tid innan dom total-bloatade spelet med allt jäkla mög.

Även om jag älskade COD MW2 och MW3 en gång i tiden, så känns detta spel som riktig cash grab, har inget intresse alls av att spela dom nya varianterna.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Var ju samma med Team Fortress 2, före och efter hatthysterin. Jag slutade spela efter några månader när hattarna gjorde sitt inträde, sen tog det inte lång tid innan dom total-bloatade spelet med allt jäkla mög.

Även om jag älskade COD MW2 och MW3 en gång i tiden, så känns detta spel som riktig cash grab, har inget intresse alls av att spela dom nya varianterna.

Skillnaden är dock att hattarna passar med Team Fortress 2s stil.

Medlem
Medlem

De kommer återanvända 16 (!) kartor från MW2 2009.

Medlem

Singleplayerkampanjen av CoD är alltid en av högpunkterna för mig varje år. Struntar i vad andra säger för det ger mig alltid precis det jag vill ha varje gång. Bra intrigfull militär action med Clancy-känsla av hög kvalitet.

KoP
Medlem

Ytterligare en remake? 😴

Citat:

Call of Duty: Modern Warfare 3 är en förstapersonsskjutare till Xbox 360, PlayStation 3, PC, Nintendo Wii och Nintendo DS. Modern Warfare 3 är utvecklat av Infinity Ward, Sledgehammer Games och Raven Software. Spelet gavs ut den 8 november 2011. Wikipedia

Eller har dom bara "fått slut på siffror" så att dom känner sig nödsakade att använda sig utav återvinning?

Man kan ju aldrig vara 100% säker när det kommer till spelmakare/filmskapare och dess idiotiska namnsättning/numrering idag då man lätt förväxlar nytt med gammalt. 😂

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Singleplayerkampanjen av CoD är alltid en av högpunkterna för mig varje år. Struntar i vad andra säger för det ger mig alltid precis det jag vill ha varje gång. Bra intrigfull militär action med Clancy-känsla av hög kvalitet.

Håller med!

Skrivet av KoP:

Ytterligare en remake? 😴

Eller har dom bara "fått slut på siffror" så att dom känner sig nödsakade att använda sig utav återvinning?

Man kan ju aldrig vara 100% säker när det kommer till spelmakare/filmskapare och dess idiotiska namnsättning/numrering idag då man lätt förväxlar nytt med gammalt. 😂

Remake. Snabbt, enkelt och ingen måste vara alltför kreativ under utvecklingen.


signatur

Viam inveniam aut faciam

NuZ
Testpilot
Skrivet av Lowlife talibans:

Alltså , nu som i mw2 så har de förstört hela spelet genom alla jävla töntiga dräkter man kan köpa , alltså de riktar in sig mot spelare som är 12år , för vilken vuxen vill möta en jävla kanin eller snoop dig i ett krig , den första tiden i spelet va bra men sen kom alla töntiga dräkter in i bilden vilket gör att ja känner att de förstör ett spel ja betalt typ 800 spänn på , p12 får ja inte ens spela skiten enligt deras ålders märkning .

Sergeant Morrhår och Sergeant Pstpstpst är ju bäst!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Inget gameplay. Bara cinematics.

Skrivet av kanshira:

Inget gameplay. Bara cinematics.

Behövs inte. Samma gameplay som förra gången.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Singleplayerkampanjen av CoD är alltid en av högpunkterna för mig varje år. Struntar i vad andra säger för det ger mig alltid precis det jag vill ha varje gång. Bra intrigfull militär action med Clancy-känsla av hög kvalitet.

Brukade hålla med, men nu kostar de fyra timmarna 900 spänn.

Medlem

Oavsett om det gillas eller ej. Men det kommer räknas som ett 1a party spel. November är 3 månader bort. Då är affären klar. Det är väldigt..... Spicey. Men det är dock sanningen.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Oavsett om det gillas eller ej. Men det kommer räknas som ett 1a party spel. November är 3 månader bort. Då är affären klar. Det är väldigt..... Spicey. Men det är dock sanningen.

Det betyder absolut ingenting. Det släpps ju inte ens på Game Pass.

Medlem

Hade spelet kostat 300-400kr så visst...

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Singleplayerkampanjen av CoD är alltid en av högpunkterna för mig varje år. Struntar i vad andra säger för det ger mig alltid precis det jag vill ha varje gång. Bra intrigfull militär action med Clancy-känsla av hög kvalitet.

Håller med historiskt, men förra MW2 var långt ifrån färdigt med typ 27 st kända CTDs som förstörde känslan totalt. Undrar om alla de kritiska felen är fixade idag ens? Har inte vågat testa igen, men är onekligen lite sugen. Jag siktar på att köpa MW3 på sikt för kampanjen, men avstår nog ett par månader från release-datumet i alla fall p.g.a. ovanstående.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

12
Skriv svar