FZ Play – Hjälp till att skapa tidernas Baldur's Gate 3-hjälte!

Robot
FZ Play – Hjälp till att skapa tidernas Baldur's Gate 3-hjälte!
Medlem

Fan va roligt! jag har saknat den jäveln


signatur

Allätare

Medlem

Yees äntligen...! 😉

Medlem

Jaaa vad kul!! 🤩


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Moderator

Detta blir underbart! Vad har ni för förhoppningar? Vilken typ av hjälte är det vi ska skapa tro?

Medlem

Önskar att karaktärseditorn var lite mer avancerad.
Känns svårt att skapa en version av det man har i huvudet 🙂

Med det sagt så är ju Paladin alltid trevligt

brrap brrap pew pew
Skrivet av Wakkaah:

Detta blir underbart! Vad har ni för förhoppningar? Vilken typ av hjälte är det vi ska skapa tro?

Så länge det är en het alv är jag nöjd!


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Jag hade gärna kollat, men jag tänker inte få Baldurs Gate 3 spoilat innan jag spelat själv. 😀

Medlem

Trevlig överraskning!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Slutat spela d4?

Moderator

Spelet leverar en stark start efter en medioker character creator. Ser fram emot att se hur äventyret ska fortsätta för Snöröd!

Medlem

Ses imorgon ☺️ Tack för en bra stream som vanligt!

Medlem

Så trevligt! Jobbade kväll när den sändes men otroligt mysigt att komma hem från jobbet och se på streamen i efterhand. Det enda minuset är att jag måste spela spelet på ps5, så kommer inte att kunna titta på fler streams pga. vill inte bli spoilad. Svårt att hålla mig borta då det är så trevlig stämning i streamen. Riktigt bra!

Medlem

Så fint med en ny äventyrsresa tillsammans med Wakkaah och en ny rödhårig stjärna, så kul att det blev Snöröd 🙌 Väntar också på PS5-versionen så hoppas det inte hinns med för många streams innan man själv påbörjat sin egen resa🌟

Moderator

Tack för all kärlek och inspiration. Vilken fin kväll det var. Ser fram emot att fortsätta ikväll!

1
Skriv svar