Sverige tog hem segern över Norge i VALORANT-striden

Robot
Sverige tog hem segern över Norge i VALORANT-striden

Sverige tog hem Northern Showdown-bucklan.

#Valorat, #esport


Medlem

Skulle stannat på borrplattformen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Skulle stannat på borrplattformen.

Burn! 🤣


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Men inte ett pip här från gamla klassiska Quake-siten FragZone om Rapha's vinst i QPL på QuakeCon.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Men inte ett pip här från gamla klassiska Quake-siten FragZone om Rapha's vinst i QPL på QuakeCon.

Det får man väl hålla med om är lite illa.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Hmmm.. Okej... Så ett nationellt lag vann emot ett annat nationellt lag.

Får man en puckla å skit för att (typ i praktiken) spelat en match?

Om dom iaf bjutt in dom andra skandinaviska länderna (Fin Island och DK alltså) på en liten turnering så hade jag kanske kunnat köpa det som något annat än typ en marknadsförings-grej.

Vilka arrangerade ens det här? Riot?
Känns sjukt proffsigt organiserat också där man skickar ut pressmeddelande som en wordfil via en gratis fileshare sida

I duno man... Om jag ens hade bryt mig om jag var intresserad av Valorant.. Men jag är väl en surpuppis bara kanske.
Är väl kul när folk gör grejjer eller nått, I guess (jobbar på att utveckla en mer positiv och 'happy-go-lucky' attityd - vi får se hur går med det här framöver)
.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Var väl extra sporrande för Svenska laget, efter att Norge kallade vårt 1-0 mål mot Japan, för VM historiens fulaste mål! När det var så underbart, och vackert!


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Bara en tidsfråga innan Norge invaderar Sverige.

Medlem

Haha, det var ju ett sportsmannamässigt och värdigt svar av "Peak"...till slutet, där han säger: "För en gångs skull hade inte norrmännen turen på sin sida och vi visade att hårt arbete slår oljepengar"

Vad handlade det om?

Skribent
Skrivet av Ender:

Haha, det var ju ett sportsmannamässigt och värdigt svar av "Peak"...till slutet, där han säger: "För en gångs skull hade inte norrmännen turen på sin sida och vi visade att hårt arbete slår oljepengar"

Vad handlade det om?

Tror det har med den här hatkärleken mellan våra länder, vi måste som slänga gliringar till varandra! XD


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar