Spana in trailern för dokumentären FPS: First Person Shooter

Robot
Spana in trailern för dokumentären FPS: First Person Shooter

Med genregiganter som John Carmack, John Romero och Seamus Blackley.

#Dokumentär


Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att se den nån kväll när jag inte har något att göra. Men 50 dolans var lite i värsta laget för mig.

Medlem

Kan inte tänka mig att se den där, men 50 dollar låter mycket...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lät sjukt dyrt.

Skribent

50 dollar kändes väldigt dyrt även om dokumentären säkerligen är intressant att se.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser ut att vara en bra dokumentär, men som sagt, priset var lite väl saftigt.

Gnällkuk

damn, ja det var dyrt. tror jag väntar tills de säljer den runt 30, då kan jag tycka det är värt det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Vill bara förtydliga att jag gärna betala för innehåll som är bra, men 30 dollar känns mer rimligt för en dokumentär.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

50 dollar kommer jag inte att betala för några timmars potentiellt nöje, så får väl missa denna


signatur

//monster

Medlem

Galet dyrt...
Gissar att projektet blev dyrare än vad de tänkt? Eller att de var tvugna att ha högt pris för att blidka de som stöttat projektet ekonomiskt.
Kommer ju tyvärr att begränsa ganska rejält vilka som kommer se dokumentären.

Medlem

Ännu en i raden av ”smala” dokumentär som tar enormt överpris för innehållet 50$ för en digital kopia är absurt på skiva förstår jag men inte digital distribution.

1
Skriv svar