Ubisoft rapporterar stora framgångar mot fuskare i Rainbow Six Siege

Robot
Ubisoft rapporterar stora framgångar mot fuskare i Rainbow Six Siege

78 % färre upptäckta mus+tangentbord-spoofare i Rainbow Six Siege.

#Ubisoft, #fusk


Medlem

Minns att jag körde led mus och tangentbord i nått cod på xbox 360.
Det var inte exakt som att köra fps på dator men gjorde precisionen mycket bättre

Men det var mest i testsyfte, var ingen akttiv cod spelare. Jag hade adaptern för att kunna köra med xbox kontroll på playstation men den gav möjlighet till fler kombinationer


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Skaffade en Xim-adapter till min ps3 när jag tröttnade på att lära mig spela fps med handkontroll. Men det var så stökigt att använda så jag la helt enkelt ner fps spel på konsol. Håller mig till PC.

Medlem

Fan om dem bara kunde blockera bort no recoil script användare helt på pc och övriga cheats till 100% hade de varit nice.

Medlem

Kommer ihåg att jag såg en video för ett tag sen där en kille sålde ett fuskprogram som var designat att förstöra för fuskaren.
Exempelvis att att granater man kastar ramlar rakt ner och att om man försöker återuppliva sin lagmedlem börjar ens vapen skjuta.
Skulle inte alla storföretag göra något liknande? Sälja programvara som ser ut som och heter likadant men som bara förstör.
Tänker bara om det hade funnits hundra sidor som sålde en självdestruktiv programvara som heter som den fungerande programvaran tror jag att många hade gett upp.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Medlem

Komiskt hur mus och tangentbord räknas som fusk i vissa spel medans du är tvungen att möta det i tex Modern Warfare 2 och Halo Infinite.

1
Skriv svar