Metallica spelar i Göteborg, men vad spelar du?

Robot
Metallica spelar i Göteborg, men vad spelar du?
Medlem

Forsätter på Days Gone. Lirar ganska lite just nu men klämmer väl in någon timme per dag.
Days Gone var verkligen segtstartat stotymässigt, tog långt tid innan det började bli intressant men nu börjar det arta sig.

Medlem

God of War, dags att jag spelar färdigt det nu. Helt otroligt vilken skillnad det är på gtx 1050 och rtx 2060 😆


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ghosts of Tabor och Zelda


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Blir Zelda för mig förmodligen. Börjar komma in i det och vill inte tappa flowet. Lite svårt när vädret ute är strålande.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Forsätter på Days Gone. Lirar ganska lite just nu men klämmer väl in någon timme per dag.
Days Gone var verkligen segtstartat stotymässigt, tog långt tid innan det började bli intressant men nu börjar det arta sig.

Gav det ett försök för nån månad sen men tröttnade ganska snabbt.. hur lång tid skulle du säga att det tar innan det vänder?

Själv tänkte jag dra igång Dying light som har legat i backloggen i år nu

Medlem

Jag jobbar hela helgen och går väl egentligen bara i väntans tider nu på FF16. Kanske blir lite Pokemon Shield på Switchen eller lite NBA2K på PS5 men mer spännande än så blir det nog inte.

Medlem

Ska försöka hinna med lite Tears of the Kingdom mellan studierna!

Medlem

Det blir till att köra klart God of War Ragnarök och sedan börja med Ghost of Tsushima.


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Blir nog Zelda någon timme, för fint väder för att vara inne.

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Gav det ett försök för nån månad sen men tröttnade ganska snabbt.. hur lång tid skulle du säga att det tar innan det vänder?

Själv tänkte jag dra igång Dying light som har legat i backloggen i år nu

I min mening tar det alldeles för länge innan storyn utvecklar sig och man möter intressanta karaktärer. Jag är en långsam spelare men tog säkert 20+ timmar innan det börja bli lite djup i storyn. Är 32 timmar in nu. Tycker det är bra nu dock.

Är också sugen på Dying Light, kanske blir att lira nångång.

Medlem

Fortsätter med Tears. Har några shrines och en liten handfull grottor kvar att hitta.

Medlem

Tetris Effect, Hades och Soulstone Survivors.
Har inte fastnat för ett enda AAA-spel på väldigt länge.

Ambassadör
Xbox

Är mellan spel så att säga, så det är lite oklart vad jag ska dra igång. Förmodligen någon liten munsbit från Game Pass innan jag bestämmer mig för något större projekt. Kanske Dordogne?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

I min mening tar det alldeles för länge innan storyn utvecklar sig och man möter intressanta karaktärer. Jag är en långsam spelare men tog säkert 20+ timmar innan det börja bli lite djup i storyn. Är 32 timmar in nu. Tycker det är bra nu dock.

Är också sugen på Dying Light, kanske blir att lira nångång.

Jag testade på steamdeck, men gillade in tre riktigt att spela det där. Äger det till playstation också ä.. ska kanske börja om där någon gång

Skägg.
10 Chambers

Jag trycker på knappar i en loop och aktar mig för cirklar i marken.


signatur
Medlem

Hearthstone battlegrounds i vanlig ordning

Kan bli nåt nostalgitrippande på minikonsol också.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Snart klar med Mega man 11 och Just Cause 4.

Då blir det freakpocalypse, Dead Space och severed steel att ta sig igenom.

Medlem

Återskapade en ny gubbe i new world,det är bättre än jag minns att det var när det kom.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Diablo IV
Lvl 88 nu och siktar på 90 innan helgen är över.

Medlem

Vill spela Diablo 4 men kan inte slita mig från Hades.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Här spelas det Obsidans Tyranny ett bra å lite ovanligt crpg spel

Medlem

Blev klar med storyn i Diablo 4 och känner mig färdig nu.

Tänkte prova Ghost Trick-demot.

Medlem

Metallica imorgon!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Städ och förberedelser inför semestern så här blir det bara att hjälpa ungarna med Minecraft och FNAF och titta lite på Twitch... Behöver de där dropsen!

Medlem

Har semester i antika Grekland i Assassins Creed Odyssey

Medlem

Hoppar (parkourar) över Dying light den här helgen också då jag kom över Jedi: fallen order på second hand. Mer sugen på det⭐️💥>🧟‍♀️

Medlem
Medlem

Ser Metallica live i Göteborg...

Medlem

Spelade diablo hela helgen. Lvl72 barbar. Galet coolt spel.

1
Skriv svar