Vissa Starfield-versioner ger dig fem dagars tjuvstart

Medlem

Gamepass för min del


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Så är det. Men varför betala 4500 kr om man skulle kunna förboka den för kanske 3000 kr.

Jag menade det inte som något positivt.

mmm mera kina skit utan kvalitet. jag menar fallout var ju det bäsua som släppts prima kvalitet rakt över...facepalm. folk lär sig aldrig


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Sillgam:

De kommer lansera xbox Ultimate pro där du får tillgång till spel tidigare samt all dlc.

De har en "premium edition upgrade" för 35 dollar i sin butik. Googlade lite och det verkar vara just för alla som kör gamepass och därmed har grundspelet som en del av tjänsten. Då får man alltså premiumversionen (kommande expansionen, 5 dagars early access, artbook, soundtrack och nåt dlc). Lite humor att man får rabatt på paketet (hamnar på 32 dollar) som gamepass-prenumerant när det bara riktar sig till gamepass-prenumeranter.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Ender:

Jag menade det inte som något positivt.

Fast Ebay är ju fantastiskt å andra sidan.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Kalliban:

De har en "premium edition upgrade" för 35 dollar i sin butik. Googlade lite och det verkar vara just för alla som kör gamepass och därmed har grundspelet som en del av tjänsten. Då får man alltså premiumversionen (kommande expansionen, 5 dagars early access, artbook, soundtrack och nåt dlc). Lite humor att man får rabatt på paketet (hamnar på 32 dollar) som gamepass-prenumerant när det bara riktar sig till gamepass-prenumeranter.

Japp. Då allt släpps på Game Pass så har de större spelen allt som oftast en Premium Upgrade där alla premiumsaker förutom då grundspelet ingår. Släpps även i fysisk utgåva vilket ju är trevligt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Japp. Då allt släpps på Game Pass så har de större spelen allt som oftast en Premium Upgrade där alla premiumsaker förutom då grundspelet ingår. Släpps även i fysisk utgåva vilket ju är trevligt.

Bra grej! Har missat det tidigare. Blir nog ett köp av den tror jag.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Bra grej! Har missat det tidigare. Blir nog ett köp av den tror jag.

Jag tror också jag köper den och hoppas grundspelet är kvar på gamepass länge.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

De har en "premium edition upgrade" för 35 dollar i sin butik. Googlade lite och det verkar vara just för alla som kör gamepass och därmed har grundspelet som en del av tjänsten. Då får man alltså premiumversionen (kommande expansionen, 5 dagars early access, artbook, soundtrack och nåt dlc). Lite humor att man får rabatt på paketet (hamnar på 32 dollar) som gamepass-prenumerant när det bara riktar sig till gamepass-prenumeranter.

Happ, då blir det att förboka en dlc 😋 kanske inte än dock

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Najkan:

Jag tror också jag köper den och hoppas grundspelet är kvar på gamepass länge.

Då Starfield är first party så kommer det att finnas permanent på Game Pass


signatur

Jump in.

12
Skriv svar