Final Fantasy VII Rebirth är på väg att få ett släppdatum

Robot
Final Fantasy VII Rebirth är på väg att få ett släppdatum

Och utvecklingen rullar på enligt planerna.

#Final-fantasy-7-rebirth, #Square-enix


Medlem

Hoppas verkligen de släpper de till xbox.
Är så less på squares sony favorisering.

Medlem

Kul, lär väl droppa datum efter FFXVI-lanseringen. Jag spelade om FF7R på Hard Mode när Intergrade/Intermission släpptes och hade skitkul även då, hade det funnits mer att göra efter Weiss så hade jag definitivt fortsatt. Så det här ser jag verkligen fram emot.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Marackez:

Hoppas verkligen de släpper de till xbox.
Är så less på squares sony favorisering.

Man kan hoppas, men jag är tveksam. Kom inte Remake ser chanserna futtiga ut för Rebirth. Känns överlag som om Square Enix inte riktigt varit glada i Xbox på senare. Förutom en del Game Pass-titlar – men då fick gissningsvis Squenix saftigt betalt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Man kan hoppas, men jag är tveksam. Kom inte Remake ser chanserna futtiga ut för Rebirth. Känns överlag som om Square Enix inte riktigt varit glada i Xbox på senare. Förutom en del Game Pass-titlar – men då fick gissningsvis Squenix saftigt betalt.

Snart köper väl Microsoft Squeenix


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Det är därför man vill att dom köper Blizzard/Activision så att dom blir mätta ett tag framöver. Och inte får för sig att köpa några studior jag gillar. Är egoistisk här men det lär endå bli så endå.

Medlem

Kommer en nyhet varje dag kl 15 vilket slutar i en trailer och där rebirth kommer att sluta.

Medlem

Hoppas den släpps snabbare på pc, men lär få vänta, vilket är okej med så länge man får den.

1
Skriv svar