Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem
Medlem

Skulle bli perfekt tillfälle att få lära ungarna spela något riktigt spel till skillnad från roblox...

Medlem

SPÄNNANDE, HOPPAS DET BLIR VINST!

Medlem

Jag tror faktiskt att jag hade börjat gråta (glädjetårar förstås) om jag hade vunnit!

Djävulskt glad skulle jag bli!

Medlem

Blir superglad, kan nog få min fru att spela lite med mig!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tjejen väntar barn, så detta är väl det sista jag spelar på ett tag. Hade blivit extremt glad att kunna få spela lite innan alla blöjbyten.

Medlem

Väldigt glad då den skulle passa fint brevid Collectors edition av Diablo 3


signatur

Rawr

Medlem

Om jag vinner blir jag nästan lika glad som min älskade lilla son varje gång man kommer hem efter jobbet! Det är sann lycka 😊

Medlem

Vinner jag så blir jag så glad att en tredagars ledighet kommer tas från jobbet! Lycka på lycka effekten med andra ord.

Medlem

Så glad som Dwight blev
""
I will never be happier than I am right now. I will also never be less happy. I will be at my current maximum happiness for the rest of my life, because I am manager of the Scranton Branch of Dunder Mifflin...acting manager.
""

Medlem

Mitt motivering är åt helvete dålig.
Den enda sanna glädjen är ju skadeglädjen, och det finns det väl rikligt med i det här liret!

Medlem

Blir det en vinst blir det ett game till Sonen som får drillas in i Diablos vackra värld


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Glad... ja okej då...

Medlem

Skulle bli jävulskt glad om jag vinner PC-versionen. Då skulle jag kunna ge bort spelet till en fattig kompis. Men givetvis skulle jag behålla samlargrejerna för mig själv.

Medlem

"kul"


signatur

Mitt motivation är: Varför göra det nu när jag kan göra det senare.

Medlem

superkul att spela datorspel tror jag

Medlem

Det skulle vara otroligt roligt att få vinna en collectors edition som man aldrig annars skulle köpt!

Och chansen att äntligen spela Diablo tillsammans med vännerna!

Medlem

Ooh la la, lycka till!

Medlem

Skulle man skriva sin kommentar här? Jag skrev den i fält 4 så den får väl juryn se om lotten faller på mig
Men kort sagt: Tokglad utan dess like hade jag blivit! och fan (eller lilith iaf) vet att det hade behövts nånting positivt bland all olycka som råder.

etz
Medlem

Denna box vill man ju verkligen vinna. Sjukt taggad på att börja lira. Vinner jag så ska det firas med djävulsk stark korv.

Medlem

Jag hade känt en himmelsk glädje om jag vann.

Medlem

Att smiska och piska onda varelser är vad jag vill
Min mus skulle på musmattan inte ligga still

När jag nu flyttat och nördiga hylla börjat inredas
Skulle den för djävulska ting kunna beredas

Ett klick hit och ett klick dit
Här kommer det fasen inte drickas sprit

Lilith och hennes kompisar ska av rädsla för mig skaka
Kanske kan min sambo några djävulska kakor baka?


signatur

Halo kompis!

Medlem

Skulle bli demoniskt glad... Främst för att jag då får lira med polarna 😎

Medlem

Jag har ingen semester så det skulle vara roligt att vinna och få koppla av med lite röjande i D4 mellan arbetsdagarna under sommaren.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Tänker inte slå knut på mig själv och försöka hitta på något fyndigt, för i ärlighetens namn så har jag ingen aning om hur glad jag skulle bli om jag mot alla odds råkar vinna. Självklart skulle jag bli glad, men mest av allt förmodligen förvånad och kanske lite lätt chockad. Om jag inte vinner så skulle jag förmodligen muttra något i stil med - "man vinner ju aldrig nåt ändå" (som den surgubbe jag är), för att sedan intala mig själv att det handlar om karma eller att tur är någonting man förtjänar och sedan gå in och impuls-köpa spelet på momangen.

Medlem

Jag skulle bli jäkligt glad att vinna denna, Diablo är min barndom, uppväxt och även min vuxendomen är fylld med Diablo.

Medlem

Som student och småbarnsförälder så är tyvärr både mitt ekonomiska och tidsmässiga utrymme begränsat. Den lilla speltid som finns hade jag däremot gärna lagt på diablo 4 i sällskap av vänner, då utan att känna dåligt samvete över mina investeringar. Jag hade alltså varit mycket tacksam över att vinna tävlingen!

Medlem

Hur glad jag skulle bli om jag vann? Ingen aning faktiskt, har aldrig vunnit nåt 😅

Medlem

Skulle bli väldigt glad om jag vann

Skriv svar