Dolph Lundgren avslöjar att han ansluter till Netflix Witcher-universum

Robot
Dolph Lundgren avslöjar att han ansluter till Netflix Witcher-universum
Medlem

De gör verkligen allt de kan för att sätta så låg kvalitetsstämpel som möjligt på allt Witcherrelaterat.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Citat:

Dolph Lundgren påtalar att hans yngre kärlek bidragit till att han hållit igång lite extra.

– Jag har alltid levt ett fysiskt aktivt liv och har tränat hela tiden. Men jag har också en 39 år yngre kvinna så jag har varit tvungen att vara i fysisk form om ni förstår vad jag menar.

Han har åtminstone rätt inställning för att ha kunnat spela Geralt i en ostig 80-talstolkning av The Witcher.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Även om Dolph Lundgren inte hör till en av mina favoriter bland skådisar så är det alltid skoj när det går bra för svenskar ute i världen.

Tror ändå att han kan passa bra i serien.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Han hade definitivt passat som Leo Bonhart!

Medlem

Tråkigt att han har fått lungcancer. =(


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag förväntar mig nu att få se Dolph springa runt och karatesparka monster och nilfgardians.
Men eftersom det här är Netflixs "the witcher" kommer de slösa bort honom.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Geeks Gaming
Skrivet av Aggur:

Han hade definitivt passat som Leo Bonhart!

Verkligen!
Min första tanke var Dijkstra men det är nog helt fel men hade varit en rolig roll att se honom i

Medlem
Skrivet av MacNille:

Jag förväntar mig nu att få se Dolph springa runt och karatesparka monster och nilfgardians.
Men eftersom det här är Netflixs "the witcher" kommer de slösa bort honom.

Slösa bort Dolph Lundgren? Du får det att låta som att han har talang för skådespeleri.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Slösa bort Dolph Lundgren? Du får det att låta som att han har talang för skådespeleri.

De har han verkligen. Lika bra eller bättre än 90% modernare skådisar... Han måste öva på sina "stares" så han passar i nyare titlar... 🤭🤭😁

Medlem
Skrivet av Aggur:

Han hade definitivt passat som Leo Bonhart!

Precis min tanke. Tvivlar dock på att han är tillräckligt smidig numer för att soela en mästare på svärd.

Medlem

Spin-off? The rats är väll inte spin off the är i main story?!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

Spin-off? The rats är väll inte spin off the är i main story?!

Taken är väl att man skall göra en ny serie om karaktärerna som är med i boken, med då nya historier som inte finns in boken. Detta efter då att de har varit med i tredje säsongen.

Medlem

Trist han har lungcancer, hoppas han gör bra ifrån sig i serien.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Priapsi:

De gör verkligen allt de kan för att sätta så låg kvalitetsstämpel som möjligt på allt Witcherrelaterat.

Dolph har ju varit med i bra fantasyfilmer förut, som t.ex. In the name of the king: Two worlds. Han tar säkert med sig sin erfarenhet därifrån.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Dolph har ju varit med i bra fantasyfilmer förut, som t.ex. In the name of the king: Two worlds. Han tar säkert med sig sin erfarenhet därifrån.

Verkar som att vi har helt olika definitioner på vad som är bra fantasyfilmer.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skribent
Skrivet av Blessus:

Spin-off? The rats är väll inte spin off the är i main story?!

Gissningsvis blir det någon serie som bara handlar om råttorna och kanske ger mer historia bakom dem eller något.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Dolph är dolph men skulle ändå säga att det är inte en bra nyhet för en serie som redan ligger närmre gränsen mot Xena krigarprinsessan än GoT. Nästa JCvD?

Medlem
Skrivet av Jud1t:

Dolph är dolph men skulle ändå säga att det är inte en bra nyhet för en serie som redan ligger närmre gränsen mot Xena krigarprinsessan än GoT. Nästa JCvD?

Känns ändå som att Xena är ett lite mer passande upplägg än GoT när det gäller Witcher.

1
Skriv svar