Diablo IV – Allt inför helgens beta!

Robot
Diablo IV – Allt inför helgens beta!

Tiderna, klasserna, rewardsen.

#beta, #diablo-iv


Medlem

Meh… kl 21. Släpp lös oss nu!

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Meh… kl 21. Släpp lös oss nu!

Det är ju ett stresstest...så dom vill ha så många som möjligt under en kort period.

Medlem

Vem bryr sig om en 3e diablo4 beta när nya Zelda kommer idag...

Medlem
Skrivet av waeress:

Det är ju ett stresstest...så dom vill ha så många som möjligt under en kort period.

Jo jag vet. Det är mitt egoistiska jag, med snålt tidsutrymme, som vill att stresstestet ska anpassas efter mig. Hur som, ska bli intressant och se om dem pallar trycket ikväll.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vem bryr sig om en 3e diablo4 beta när nya Zelda kommer idag...

De som är ointresserade av Zelda mest troligt.

Medlem
Citat:

Ashava spawns every three hours starting on Saturday, May 13, at 9 am PT / 12 pm ET / 5 pm BST / 6 pm CEST, and her last appearance will happen on Sunday at that time.

Hittade följande om Ashavas spawntimes, så 18:00 på lördag och var tredje timme fram till 18:00 på söndag då med andra ord. Tips från coachen är att bya till "normal" (world tier 1 eller vad det nu hette) för att enklare ha ihjäl besten.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vem bryr sig om en 3e diablo4 beta när nya Zelda kommer idag...

Zelda? Är inte det ett hundnamn? Finns det spel som är baserade på hundnamn nu? Jösses...


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Hittar inget ställa att tanka ner det på ps5an.


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av Zphynx:

Hittar inget ställa att tanka ner det på ps5an.

Du råkar inte ha kvar det sedan förra betan då? I så fall uppdateras det. På xbox hette det diablo iv server slam, alltså inte beta, när jag laddade ner det igår.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Du råkar inte ha kvar det sedan förra betan då? I så fall uppdateras det. På xbox hette det diablo iv server slam, alltså inte beta, när jag laddade ner det igår.

Jag missade dessvärre förra testet, så jag har tyvärr inte det i listan.
Går jag in på server slam i store så kommer jag till standard edition för 900:- 🙄
Vill gärna testa det på konsol för att veta om det blir köp på ps5 eller pc nämligen.


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem

Fan vilken dålig helg dem valde. Gäster hemma ikväll, Göteborgsvarv med kalas imorgon och sedan övernattningsgäster fram till sen eftermiddag på söndag. Så kanske i bästa fall får ut några timmar på söndag med gaming. Fan

Medlem
Skrivet av Zphynx:

Jag missade dessvärre förra testet, så jag har tyvärr inte det i listan.
Går jag in på server slam i store så kommer jag till standard edition för 900:- 🙄
Vill gärna testa det på konsol för att veta om det blir köp på ps5 eller pc nämligen.

Jag tryckte på dom tre prickarna och sen välj version och kunde där välja server slam. Hade förra betan också men hade tagit bort den efter testet men det borde ju inte spela någon roll..

Medlem

Man är ju lite sugen men vad är sannolikheten att få ner Ashava?
I dom två tidigare betorna lyckades jag hamna i "instanser" / "grupper" eller vad man nu kallar det där hälften av spelarna var lvl 10 och man blev totalt överkörd...

Medlem

Rätt nöjd efter förra betan, men hann inte få ner Ashava.
Lirar eventuellt i helgen, enbart för trofén. Vad tror ni om möjligheten att döda henne, om man kör på Normal?

Medlem
Skrivet av whoo:

Man är ju lite sugen men vad är sannolikheten att få ner Ashava?
I dom två tidigare betorna lyckades jag hamna i "instanser" / "grupper" eller vad man nu kallar det där hälften av spelarna var lvl 10 och man blev totalt överkörd...

blizz har pushat rätt hårt att du inte får cosmetic om du inte är lvl 20 så hoppas de hjälper lite iaf.

Medlem

Blir ingen beta för mig den här gången eftersom jag känner mig säker på att jag kommer köpa D4 vid release och då vill jag helst inte hinna bli trött på spelet innan dess.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Devilholk:

Jag tryckte på dom tre prickarna och sen välj version och kunde där välja server slam. Hade förra betan också men hade tagit bort den efter testet men det borde ju inte spela någon roll..

Sedär! Tackar så mycket!!


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Blir ingen beta för mig den här gången eftersom jag känner mig säker på att jag kommer köpa D4 vid release och då vill jag helst inte hinna bli trött på spelet innan dess.

Känner lite samma, men FOMO:n vill ju ha Asahava-achievementen
Dock är jag redan leds på ACT1 efter 3 chars.

Skrivet av Patsy:

blizz har pushat rätt hårt att du inte får cosmetic om du inte är lvl 20 så hoppas de hjälper lite iaf.

Bra feedback, tack!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vem bryr sig om en 3e diablo4 beta när nya Zelda kommer idag...

De som inte spelar Zelda/har Switch/eller bryr sig om Zelda överhuvudtaget...?

Och om nu Zelda är viktigt för dig: Varför sitter du här och skriver när "nya Zelda kom idag"


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vem bryr sig om en 3e diablo4 beta när nya Zelda kommer idag...

Jag tar en liten Zelda-paus. Den där vargen ska bli min! 😄🥰

Inaktiv
Skrivet av Zphynx:

Hittar inget ställa att tanka ner det på ps5an.

Tror du kan söka på Server Slam.

The Ashen One
Skrivet av Gaara:

Vem bryr sig om en 3e diablo4 beta när nya Zelda kommer idag...

Bryr mig inte ett skit om Zelda. Spelade ut första 3 orginalen som barn och det var bra nog. Tala för dig själv!

Spelar hellre D4 då det lockar mer då BOTW inte var något för mig. Ha så kul med ditt och jag mitt.

Medlem

Går trögt än så länge. Kommer inte in i spelet ens.
Tiden kan inte stämma.

EDIT:
Startade om Battlenet skiten


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Går trögt än så länge. Kommer inte in i spelet ens.
Tiden kan inte stämma.

EDIT:
Startade om Battlenet skiten

Kom in direkt (PS5) utan några hickor

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Bryr mig inte ett skit om Zelda. Spelade ut första 3 orginalen som barn och det var bra nog. Tala för dig själv!

Spelar hellre D4 då det lockar mer då BOTW inte var något för mig. Ha så kul med ditt och jag mitt.

Jag talar alltid för mig själv.

Varför sitta med ännu D4-beta som inte ger ett smack, bättre vänta tills hela diablo4 släpps 6e juni. Kör något annat spel o klara ut innan, nej behöver inte va zelda, vad som helst är väl bättre än testa ännu en beta på samma skit man redan kört.

Medlem

Rätt mätt på act 1 efter två betor. Det blir pass för mig.

Avstängd

Gillar verkligen vad jag sett av spelet än så länge!

Medlem

Vill gärna köra lite nu men får hålla mig till efter jobbet imorgon.

Blir att testa barbar och ev druid.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av waeress:

Det är ju ett stresstest...så dom vill ha så många som möjligt under en kort period.

Kallas marketing.

Spelet, servrar etc är redan klart.

123
Skriv svar