Dambuster överväger New Game+ till Dead Island 2

Robot
Dambuster överväger New Game+ till Dead Island 2

Så att man kan sprida ännu mer förödelse under andra rundan.

#Dambuster-studios, #Dead-island-2


Medlem

Självklart ska ett sånt här spel få new game +

Medlem

Jag vill jättegärna ha game + till min Dead Island 2.
Ett väldigt välpolerat & buggfritt spel, helt utan micro-transactioner, med mycket humor och roligt gameplay. Tycker spelet kunde fått lite högre betyg för det är ett klassiskt ärligt spel som gör allt så bra.

Medlem

Väntar på en bra REA på detta spel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Inväntar Steam versionen som borde komma 21 april 2024. Förmodligen med 50% rea som andra tidigare EPiC exklusiva spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag har aldrig någonsin spelat om ett spel och använt new game plus. Blir ju en helt annan upplevelse. Jag finner inget nöje i sånt där som oändligt med liv, ammo osv, heller. Urtråkigt.

Jag har provat men slutat och börjat om igen med normalt spelläge ganska omgående. Men det är ju jag. Får såklart finnas där för dem som gillar sånt men skönt att inte behöva bry sig i det hela om det saknas.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Väntar på en bra REA på detta spel.

Lätt värt 700spänn...

Medlem

Så mycket som jag vill spela det, så vill jag inte hålla på med en massa olika plattformar, vi ses på steam om sisådär ett år eller hur länge det nu blir!

Medlem

Jaså finns det inte? Jag är inte klar med spelet än, men har bara antagit att det fanns. Minns att jag körde ettan att antal varv innan gubben och vapnen var maxxade.

Medlem

En annan störig grej är att vi är fyra pers som brukar spela ihop. Vi körde de gamla spelen tillsammans, och dying light. Men i detta kan man bara vara 3 pers, så vi fick dela upp oss 😞

Medlem
Skrivet av Nioreh:

En annan störig grej är att vi är fyra pers som brukar spela ihop. Vi körde de gamla spelen tillsammans, och dying light. Men i detta kan man bara vara 3 pers, så vi fick dela upp oss 😞

Hur delade ni upp er? 2 2 eller 3 1


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar