I morgon blir det Diablo IV-livestream med en "hemlig utannonsering"

Robot
I morgon blir det Diablo IV-livestream med en "hemlig utannonsering"
Medlem

I rykternas vind har klassen Paladin viskats... Fånt vi si då.

Medlem

FZ känns mer som en Diablo 4 blogg nu.

Medlem

Najs, får se om jag hinner kolla live eller inte. Om inte hoppas jag FZ ger mig alla nyheter imorgon Spelbar klass vore så klart välkommet, de har ju råkat släppa en del fanart med nån typ av helig krigare i tidigare så det är väl det som ligger närmst till hands, även om jag personligen förväntade mig det först till en framtida expansion. Jag tror snarare det är något litet, kanske någon endgame-feature vi inte känner till eller någon qol-uppdatering som inte fanns i betan osv.

Medlem

Klarar man ut spelet med en viss klass, så låses upp en kopplad 'hemlig' klass? Hade varit supernajs


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

"It is also available on phones! You all got phones right?!"

Medlem
Skrivet av Aljonz:

I rykternas vind har klassen Paladin viskats... Fånt vi si då.

Känns som att det är dags med tanke på att det var ett tag sedan vi senast kunde spela Paladin.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

"It is also available on phones! You all got phones right?!"

Ha! ångest...

Gissar också på Paladin antingen dirr eller julexpansion.
Eller tidigarelagd release ;);)

Medlem
Skrivet av mobmoben:

FZ känns mer som en Diablo 4 blogg nu.

Ja, jag håller med. Tänk att dom rapporterar om ett stort spel som är extremt efterlängtat av många samt samt att det bara inom någon dag är en live-stream från företaget i fråga med en hintad hemlig utannonsering? Samt att det släpps inom inte allt för lång framtid?

Fattar inte...


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av mobmoben:

FZ känns mer som en Diablo 4 blogg nu.

Ja det är bara ett av de största spelsläppen i modern tid men annars så.

Quake-konnässsör

Presentation om det nya Battlepass för Diablo 4 och med en tillhörande intäktskalkyl för FOMO-principen?

Medlem

Slopar level scaling och item level-systemet? yay!

Gnällkuk

Expansion till... Diablo Immortal! \o/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fullt ut P2W!

Minions kostar nu $$ för Necros
Nalle är låst bakom paywall för Druids
Alla vapen låsta bakom paywall för Barbs
Vill man använda magi på Sorc så kostar det 40$.
Rogue tillhör nu endast Ultimate edition.

No refunds.

Ni läste det här först.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Ja det är bara ett av de största spelsläppen i modern tid men annars så.

Yeah of course! Då måste de ju också skriva om varenda bajs som utvecklarna skiter ut. Skall man använda den logiken så borde ju FZ skriva om Fortnite, League of Legends och sådant varenda dag då det är de mest spelade spelen i världen. Kan dock inte komma ihåg sist jag såg en enda artikel om dessa spel. Hur kommer det sig?

Medlem
Skrivet av mobmoben:

FZ känns mer som en Diablo 4 blogg nu.

Står dig fritt att inte läsa artiklar som handlar om Diablo 4. Eller kommentera på artiklarna om Diablo 4.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av mobmoben:

FZ känns mer som en Diablo 4 blogg nu.

🤦🏼‍♂️

Medlem

Battlepass och microtransaktioner!

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Yeah of course! Då måste de ju också skriva om varenda bajs som utvecklarna skiter ut. Skall man använda den logiken så borde ju FZ skriva om Fortnite, League of Legends och sådant varenda dag då det är de mest spelade spelen i världen. Kan dock inte komma ihåg sist jag såg en enda artikel om dessa spel. Hur kommer det sig?

Visa på dockan var Diablo skadade dig


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Det sjukaste är att PoE kom ut 2013 och är bättre än D4.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Det sjukaste är att PoE kom ut 2013 och är bättre än D4.

Efter D4-betan drog jag igenom diablo 3 och diablo 2 sedan fortsatte med den nya ligan i PoE. Bortsett från att det blir mycket som händer på skärmen i PoE och att det är svårt att komma in i alla olika system är det ett fruktansvärt roligt spel!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Det sjukaste är att PoE kom ut 2013 och är bättre än D4.

Och Grim Dawn är ännu bättre!

Medlem
Skrivet av Managor:

Visa på dockan var Diablo skadade dig

Är väl mer att man inte är så glad att man ser folk hypar och ger extrem marknadsföring till en av de hemskast spelföretagen som gång på gång har visat sig vara jävligare för varje dag. Men folk glömmer bort allt de gör så fort de behöver konsumera deras nyaste produkt.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Är väl mer att man inte är så glad att man ser folk hypar och ger extrem marknadsföring till en av de hemskast spelföretagen som gång på gång har visat sig vara jävligare för varje dag. Men folk glömmer bort allt de gör så fort de behöver konsumera deras nyaste produkt.

Visa på dockan var Activision-Blizzard skadade dig


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Moderator | Testpilot
Skrivet av mobmoben:

Är väl mer att man inte är så glad att man ser folk hypar och ger extrem marknadsföring till en av de hemskast spelföretagen som gång på gång har visat sig vara jävligare för varje dag. Men folk glömmer bort allt de gör så fort de behöver konsumera deras nyaste produkt.

Det är absolut inget fel att du lyfter det och ger oss feedback om det. Nu talar jag inte för FZ i stort, utan bara min syn på det.

Fokuset FZ brukar ha är spelen, vad som händer där bak kan vi inte påverka riktigt. Samma snack gick gällande Hogwars Legacy och allt som J.K Rowling sagt, gjort och står för.

Faktum är att det är en av årets största spelsläpp och många här på sajten är intresserade av spelet och vill läsa om det. Därför får det stor plats.

Vill du och resten här fortsätta snacka om detta? Gör en tråd! Så går vi tillbaka till ämnet för nyheten


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Meurik:

Visa på dockan var Activision-Blizzard skadade dig

Vad får någon som dig att skydda ett multi-miljard företag gratis, ett företag som visat sig vara styrda av hemska människor och gjort hemska saker gång på gång?

Medlem

Jag hoppas att Paladin-ryktet stämmer! Om det stämmer så kommer jag byta main från Druid till Paladin, då druiden var inte så rolig som jag hade hoppats på under Betan. Dock så kan det också vara att Druid blir mycket roligare efter man har gjort klass-questet som inte var tillgänglig under betan.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Yeah of course! Då måste de ju också skriva om varenda bajs som utvecklarna skiter ut. Skall man använda den logiken så borde ju FZ skriva om Fortnite, League of Legends och sådant varenda dag då det är de mest spelade spelen i världen. Kan dock inte komma ihåg sist jag såg en enda artikel om dessa spel. Hur kommer det sig?

Jättelätt. Det beror på att Diablo IV inte är släppt än och det dels har varit många turer kring closed beta, open beta m.m. som gör att man följer upp feedbacken och informationen från Blizzard om detta. Samt att deras rykte, speciellt vad gäller Diablo-franchisen, hänger på hur det går med Diablo IV nu. Sen har ju Blizzard själva marknadsfört det mycket, med developer diaries, det där med kyrkan i Frankrike osv, så det blir mer uppmärksamhet den vägen med.

Kort efter att spelet är släppt kommer nog antalet artiklar dala rejält igen.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Fokuset FZ brukar ha är spelen, vad som händer där bak kan vi inte påverka riktigt. Samma snack gick gällande Hogwars Legacy och allt som J.K Rowling sagt, gjort och står för.

Jämför ni på riktigt ett företag som sexuellt trakasserade sina anställda och CEO av Blizzard som visste om detta fortfarande jobbar där, med en feminist som säger att män är män och kvinnor är kvinnor är utav samma kaliber? Samt att det visade sig att den grupp av människor gick och trakasserade folk och gick så lång som att dödshota dem bara för att de ville SPELA ett spel. (vilket ni inte skrev om)

Medlem

Sänk era förväntningar! 😂

Ny klass etc.. nej. Folk verkar tro på alldeles för stora saker. Visst, chansen finns för en ny klass men kommer troligtvis handla om någon endgame aktivitet eller vad season 1 kommer göra med sig för ny aktivitet. ”Läckan” om paladin var troligtvis en Photoshop btw.

123
Skriv svar