FZ Play – Se Wakkaah rädda världen med guran i Infinite Guitars

Robot
FZ Play – Se Wakkaah rädda världen med guran i Infinite Guitars

Kan en operasångare hantera en gitarr?

#fz-play, #infinite-guitars


Moderator

Otroligt rörigt spel, men en härlig röra! Kul musik och bra variation. Dock förvirrande stundvis. Jag tänker mig att detta är ett spel man får om man mixar Hi-fi Rush, Slay the Spire, Octopath Traveler och massor av LSD.

Medlem

Mja, rörigt håller jag med om. Jag tycker även att själva RPG-delen kunde varit betydligt djupare. Nu är det som att man klickar förbi det för att komma till actiondelen. Så skulle det ju inte behöva vara.
Jag spelade elbas upp till 25-årsåldern när annat knackade på, och jag är jäkligt bra på att hålla takt, men jag klarar inte att spela den här typen av spel. Mina fingrar vill inte vara med, eller om innehållet i mitt kranium är för långsamt

Som alltid när Wakkaah streamar, hur kul som helst, oavsett spel.

Aha, betyg?
Wakkaah ger jag 9/10, han var högt däruppe men inte helt på topp.
Spelet ger jag 4/10. Kanske kul för de som är hardcore i denna genre, men för oss andra, förmodligen inte så roligt.

EDIT: När jag ger Wakkaah 9 av 10 så är det högt satan, att det inte blev 10 av 10 är på grund av spelet. En mästare kan inte göra ett halvdant spel mästerligt i stream, så absolut inte Wakkaahs fel.
Spelet var i mina ögon inte bra, Wakkaah gjorde jäkla bra stream och fick höga % på flera banor, men spelet i sig verkar inte vara högklassigt. Det gör ju på ett sätt att streamen som spelaren (Wakkaah) gör, blir lidande. Wakkaah spelade så fingarna glödde, han gjorde allt för att ge oss tittare en bra ström, och det gjorde han verkligen. Hade det varit någon annan streamer än just Wakkaah så hade jag inte sett den livestreamen, för spelet var inget för mig. Wakkaah är en sådan person, har sådan personlighet, att han kan få folk att se på spel de inte varit intresserade av. Han kan locka folk till olika plattformar, Wakkaah kan ta personer på ett sätt som väldigt, väldigt få andra kan göra.

Medlem

Jag kommer troligtvis inte spela själv, men det var en kul stream. Stämningen i chatten var som vanligt trevlig och vänlig.

Chefredaktör
Skrivet av Wakkaah:

Otroligt rörigt spel, men en härlig röra! Kul musik och bra variation. Dock förvirrande stundvis. Jag tänker mig att detta är ett spel man får om man mixar Hi-fi Rush, Slay the Spire, Octopath Traveler och massor av LSD.

😅😅

Medlem

Ja,det här var minsann en blandad påse karameller. Det är utvecklarnas första spel såvitt jag kan se och nog finns det en tanke bakom allt det virriga men ibland dränks den i toner och grälla färger. Att förklara vissa mekaniker som används flitigt i spelet missas nästan helt, tyvärr.

Spelet: 2/5
Wakkaah: 4/5
Chatten: 4/5


signatur

War, War never changes...

1
Skriv svar