Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Redaktionen tänker trolla i helgen. Du också?

#spelhelg


Medlem

Har aldrig sett någon potterfilm, Är spelet något för mig då?

Medlem

Steam decken är med i helgen så det blir Triangle Strategy.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spelar Hogwarts Legacy, så klart! Men lite bowling med vännerna ikväll först

Inaktiv

Traveller med penna, papper och tärningar.

Redaktör
Skrivet av stesva:

Har aldrig sett någon potterfilm, är det något för mig då?

Såg min första för några år sen, bra äventyrlig underhållning och spänning. Fantastiska för barn i rätt ålder.


signatur
Medlem

Hogwarts Legacy!

Medlem

Låbgt ifrån färdig med Hogwarts Legacy, tror aldrig ett spel har varit så bra på att uppmuntra utforskning och samlande.

Medlem

Blir lite spel ikväll. Då blir de GoW Ragnarök.
Är nog 14timmar in nu.. gillar det mycket me kommer ta lång tid. Kan bli lite på söndag kväll också

Hogwarts är näst på tur efter.. men säkert några veckor bort

Medlem
Skrivet av stesva:

Har aldrig sett någon potterfilm, är det något för mig då?

Ja, inget fan av Harry men har kul i detta


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag köpte Star Citizen tidigare i veckan och tänkte kicka igång det under helgen.

Men jag är nog inte jag om jag inte spelar lite Farming Simulator 22 också.

Medlem

Mount and blade: bannerlord.
Som sagt spelglädje, längesen jag var så här fast i nått gejm. Trevlig helg alla!


signatur

Allätare

Medlem

Hogwarts Legacy damp ner i brevlådan idag, men jag har alldeles för mycket igång just nu för att verkligen kunna dyka in i spelet så det får ligga och mogna till sig lite....I stället så kommer jobb varvas med Yakuza:0...Gillar spelet och karaktärer och miljöerna är fantastiska, men storyn känns stundtals väldigt krystad..

Medlem

Hogwarts Legacy (PS5)
Tales of hearts R (Vita)
Fire Emblem: Engage (Switch)

Medlem

Fick snetändning på Wonderful 101 så det kan dra åt h*lvete. Därför blir det Nier Automata i helgen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Marvel midnight Suns, fortsätter med Deadpool dlc n

Medlem

Metroid Prime Remastered

Har fått flytta på andra titlar för detta har jag viljat ha i minst 10 år!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Inaktiv

Hogwarts Legacy hela helgen!

Ambassadör
Xbox

Dyker ner i backloggen i helgen och drar igång Fable 3.


signatur

Jump in.

Medlem

Hogwarts legacy såklart 👍

Medlem

One Piece Odyssey

Avstängd
Skrivet av stesva:

Har aldrig sett någon potterfilm, är det något för mig då?

Jag bingesåg alla åtta filmerna för nåt år sen. Det är barnfilmer, förstås, men jag tycker absolut du ska se dem. Inga filmiska mästerverk men passar bra till spelsläppet. Perfekt i spelpauserna.

Då kan jag passa på att fråga om böckerna. Är böckerna värda att läsa om man sett filmerna?

Medlem

Witcher 3 (pc)

Medlem
Skrivet av Calez:

Jag bingesåg alla åtta filmerna för nåt år sen. Det är barnfilmer, förstås, men jag tycker absolut du ska se dem. Inga filmiska mästerverk men passar bra till spelsläppet. Perfekt i spelpauserna.

Då kan jag passa på att fråga om böckerna. Är böckerna värda att läsa om man sett filmerna?

Böckerna är klart bättre. Är ju i princip alltid så. Om det är värt det är helt upp till dig

Medlem

Så taggad på Hogwards... Startade nu och skall låsa in mig..

Medlem

Började spela Hogwarts tidigare idag, nu hade det kommit en 300MB patch. Gick ju fort å ladda ner, men inte lika snabbt att patcha då den skall traggla igenom 35GB dauta.

Var ju inte riktigt det man ville göra när man var spelsugen >_<

Medlem

Svingandet fortsätter i spooterman remastered!


signatur

gorm streamar ibland!

Avstängd

Hittade ett intressant spel, Skyrim Special Edition. Kan det vara nåt? 😉

Medlem

Stor överaskning här, Hogwarts Leagacy. Tänker inte prata med någon på hela helgen, det blir bara att spela för hela slanten.

12
Skriv svar