Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Årets sista spelhelg är här - hur avrundar du 2022?

#spelhelg


Medlem

Horizon forbidden west, men blir inte så mycket tid till spel då jag tänkte kolla igenom alla Sagan om Ringen/Bilbo filmerna vid nyår .;D

Medlem

Det blir att börja nosa på Chained Echoes!


signatur
Medlem

Titan station på Steam Deck förmodligen och Vampire Survivor.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Horizon forbidden west, men blir inte så mycket tid till spel då jag tänkte kolla igenom alla Sagan om Ringen/Bilbo filmerna vid nyår .;D

Maraton framför TVn. Kollar du extended tar det väl nästan ett dygn. 😀

Medlem
Skrivet av Bennii:

Maraton framför TVn. Kollar du extended tar det väl nästan ett dygn. 😀

Ja har typ blivit en tradition så att säga

Medlem

Blir att forsätta med att lira Ark Survival Evolved


signatur

GPU: Zotac 4070ti | CPU: Ryzen 7 3800x | Mobo:ASUS ROG Strix X570-F GAMING | RAM: HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 32GB | CPU kylare: CM Masterliquid ML240L

Medlem

Darktide när hela gänget är online, annars lallar jag runt i RDR2 och lever rövare. Jag har varvat storyn för flera år sedan, men nu håller jag mig kvar vid Horseshoe Overlook så länge som möjligt och gör alla möjliga sidouppdrag istället.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Har börjat med Elden Ring igen. Är helt hooked. Kör med hybrid med sköld, svärd + Blood och Incantations, främst elektricitet.

Har också tänkt att spela klart Stray och spöa sista bossen i Cult of the Lamb.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Väntar med att påbörja nått nytt spel för tillfället och fortsätter med min nya karaktär i Elden Ring som är sugen på att ge sig på ett ev. framtida DLC.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Ska fortsätta med Callisto Protocol!

Medlem

Köra klart Harvestella på Switch.
Vampire Survivors (grrr FZ för att göra mig hooked efter streamen)
Köra igenom Extra Mode i Infinite Space på 3DS

Medlem

Escape from Tarkov då det nyligen var wipe.

Skribent

High on Life, WoW och kanske ett sista ryck i Grounded för att se hur allt slutar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Fallout 3 med alla dlc.

NuZ
Testpilot

Orion grind i CoD innan semestern är slut så lär bli mer Modern Warfare 2 för mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Callisto Protocol helt klart för mig som älskar skräck spel och rymd spel. Asbra spel

Medlem

World of Warcraft: Dragonflight och No Man's Sky.

Medlem

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Medlem

Spelar Mortal shell på PC.
Det är fortfarande roligt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Halo Infinite (mp). Har nyligen börjat igen. Det har verkligen ett helt fenomenalt gunplay och blir ett bättre spel hela tiden.

Medlem

Ghost of tsushima director's cut

Medlem

Kört en hel del Witcher 3 efter uppdateringen. Så kommer fortsätta med det i helgen (Nästan hela helgen. Måste ju fira nyår också...suck ). Är på Blood and wine expansionen just nu

Medlem

Dishonored 2 från backloggen sedan 2017

Medlem

Jag har bara sista bossen kvar i High on Life. Sen blir det tillbaka till Miles Morales som jag har tagit en liten paus ifrån. Är väl 65-70% igenom mitt 100% försök.

Medlem

The Wicher 3 i ps5 -upgrade, gwent har aldrig varit så kul!

Medlem

Köpte Disco Elysium igår, haft ögonen på det men inte vågat köpa pga all text, brukar blir trött i ögonen om det är för mycket läsa. Hann spela några timmar igår och är redan såld, riktigt välgjort och ROLIGT hittills. Har inte stört mig alls på all text på grund av all voice over (grymma röster) och humor. Ser fram mot att spela mer.

Medlem

Jag fortsätter med Mafia: Definitive Edition. Snart klar med collectibles, sen blir det en andra genomspelning på svåraste

Medlem

Callisto Protocol

Medlem

Wolfenstein 2 på xboxen. War for the overworld på datorn (tänk en inofficiell Dungeon keeper 3) 🐖


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

12
Skriv svar