God jul önskar FZ!

Medlem
Medlem

God Jul alla FZ:are!

Medlem

God Jul allesammans och tack FZ för ännu ett år!

Medlem

God Jul allihopa! Hoppar att ni alla får en trevlig dag och afton!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

God Jul till er alla på redaktionen och till er alla andra underbara medlemmar på FZ!

Medlem

Fin video, kul att se skribenterna en gång! God jul allesammans!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

signatur
Medlem

Oj! Den bilden väckte gamla minnen, varför gjorde den det? Vill säga att jag sett den bilden på en bok jag hade när jag var liten eller något? Minns verkligen inte exakt.

Medlem
Medlem

God jul!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

Oj! Den bilden väckte gamla minnen, varför gjorde den det? Vill säga att jag sett den bilden på en bok jag hade när jag var liten eller något? Minns verkligen inte exakt.

Ja jag gillar de dära gamla bilderna med hustomtarna, de röda stockstugorna och massa snö.
Kommer inte ihåg konstnärerna som gjorde dem men hittade denna iaf.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

God Jul på er 🎄🎅🙂


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Väldigt trevlig FZ-video!

God Jul allihopa!

Medlem

God Jul alla FZ'are!


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Medlem

God jul god jul!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Vilken mysig julhälsningsfilm! God Jul allesammans, tack för detta år redaktionen

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

God jul på er!

Medlem

God Jul! 🙂

It's not a lake, it's an ocean

God och fridfull Jul!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Merry Gibmas!

12
Skriv svar