Läsarnas årets spel - Nominera DIN favorit!

Medlem

God of War Ragnarök

Medlem
Skrivet av ZakAntreaz:

Eftersom ingen har gjort det så nominerar jag As Dusk falls
Kanske inte årets bästa spel, men årets överraskning för mig.
Tänker fortfarande på det.
Spelade direkt efter The Quarry, som är i samma genre.
As Dusk falls framstod i det ljuset som det bättre spelet även om The Quarry inte var dåligt.

Tack för tipset angående " As Dusk falls", hade inte hört talas om det innan och med tanke på att jag gillar "The quarry" (och liknande titlar" starkt så måste jag se vad " As Dusk falls" är för något lir. Det bådar ju gott när du skriver att det till och med är bättre än TQ. Tack på förhand för tipset.

Edit: Aha , As Dusk falls var exklusivt för xbox och PC. Det förklarar varför jag missat det. Det var allt synd då det såg intressant ut. Fåe hoppas att det kommer till PS i framtiden.

FM-guru
F.d. Sisyr

Expeditions: Rome hoppas jag har nominerats?!

Medlem

Halo infinite

Medlem
Skrivet av Metsys1k:

Elden Ring

Skrivet av CChild:

Elden Ring

Skrivet av McRaoul:

Elden Ring

Skrivet av Zensu:

Elden Ring

Skrivet av aasecond:

Elden Ring

Skrivet av dTexN:

Nominerar game of the year till årets spel!

Elden Ring

Skrivet av quaddern:

Elden Ring

Skrivet av Claude strife:

Elden Ring

Skrivet av androsynth:

Elden Ring så klart 😊

Skrivet av trickeh2k:

Elden Ring

Inte ens spelat det, kommer inte spela det heller

Skrivet av I am Grööt:

Elden Ring.

Skrivet av micke52:

Jag Nominerar Elden Ring

Skrivet av LeoCross:

Elden Ring.

Skrivet av marl:

Elden Ring

Skrivet av T.Mani:

Sa någon Elden Ring?

<.<
>.>

Skrivet av Arcadia:

Jag vet inte om nån nominerat det än, men jag nominerar Elden Ring.

Skrivet av metro swe:

Elden Ring

Skrivet av USF-BH:

Elden ring

Skrivet av Silvarn:

Elden ring

Skrivet av Edd1e:

Elden Ring.
Jag liksom.. Alltså jag är för kass på hela den genren egentligen men trots rage ALT F4 "fyf*n vilket skitspel!"-moments (när bossen har ett par procent HP kvar...) så måste man bara fortsätta efter en kvarts nedvarvning. Underbart. Mer än "bara" ett spel.

Skrivet av Najkan:

Elden ring

Skrivet av vuze2143:

Elden Ring

Missade ni första inlägget
#4327142

☝️😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag måste ändå nominera Sniper Elite 5. Hade faktiskt jävligt kul med det spelet.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Missade ni första inlägget
#4327142

☝️😂

Mitt var på skämt 😄

Medlem
Medlem

Aha, vilka är inte nominerade? Grounded.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Tomas Helenius:

Osäker på vad du menar Målet är att FZ-folket röstar fram årets bästa spel. Alla har en röst var, då får vi ju fram både en vinnare och en lista över de populäraste spelen.

Det är väl så Resetera gör, exempelvis. Man listar cirka tio spel i fallande poängskala.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag vet att man bara får nominera ett spel och jag står fast vid min nominering. Vill ändå flika in att jag tycker verkligen att Triangle Strategy förtjänar att få vara med i omröstningen också. Kan inte se någon röst på det ännu.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det är väl så Resetera gör, exempelvis. Man listar cirka tio spel i fallande poängskala.

Känns som att det leder till att mest spelade spel har fördel. Populärast dvs.

Medlem
Medlem

Grounded !

Skulle bara testa lite coop med en polare när det släpptes men nu har man tillbringat alldeles för mycket tid i det spelet, byggt idiotiskt stora baser, tagit alla achievements och varit livrädd för spindlar!
Grymt spel som inte borde passa mig alls 😄

Medlem
Elden Ring.

Elden Ring.

Medlem
Revolver Ocelot
Skrivet av Quenya_92:

Revolver Ocelot

Revolver Ocelot

Redaktör
Skrivet av gundemannen:

Det var bara ett tips för att få en lite bättre speglad lista. Och med tanke på röstning till decenniets bästa spelet eller vad det var hade flera röster är det ju ändå något beprövat.

Men som sagt, var ett förslag. Ett rimligt svar hade varit ”tack, men vi nöjer oss med det systemet vi har”. Men här på fz måste allt bli en diskussion hela tiden.

Men ja, får fortsatt hålla mig till andra sidor för listor

Det är kalasbra med feedback och förslag, jag uppskattar det! Men i det här fallet tycker jag en röst per skalle och titel funkar bra, så vi kör på det.

Det var förra konsolgenerationens bästa spel (här) som vi testade med flera poäng att fördela per deltagare. Kändes mer motiverat där, då det rörde sig om väldigt många spel.


signatur
Medlem
Skrivet av Molotov:

Missade ni första inlägget
#4327142

☝️😂

Näe, skulle bara se om du var med😘

Medlem
Skrivet av Molotov:

Missade ni första inlägget
#4327142

☝️😂

Hmmmm är detta en ultimat plan, du låtsas gilla elden ring och får folk att inte nominera spelet då folk luras till att tro en like = en vote 🤔🤔🤔🤔🤔

/s

Medlem

Stalker: Gamma

Det är en mod, men är egentligen 3-4 spel i ett så den borde gillas - men kanske inte så här sent.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Redaktör
Skrivet av Nocturnal77:

Stalker: Gamma

Det är en mod, men är egentligen 3-4 spel i ett så den borde gillas - men kanske inte så här sent.

Moddar får inte vara med, tyvärr. Och nomineringstiden är slut, så det är dubbelstopp. Däremot är omröstningen igång - man kan rösta till och med den 28:e.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Moddar får inte vara med, tyvärr. Och nomineringstiden är slut, så det är dubbelstopp. Däremot är omröstningen igång - man kan rösta till och med den 28:e.

Japp, misstänkte detta och förstår 100%.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Molotov:

Missade ni första inlägget
#4327142

☝️😂

Alla tänker "Elden Ring är redan nominerad, jag nominerar något annat i istället."... och sen i sista minuten redigerar du ditt inlägg, så Elden Ring blir av med sin nominering... Årets kupp !

Skriv svar