Se The Game Awards live på FZ! Showen drar igång 01.30

Robot
Se The Game Awards live på FZ! Showen drar igång 01.30

Stora nyheter väntar, samtidigt som God of War Ragnarök och Elden Ring gör upp.

#game-awards


Medlem

Spännande! Hoppas på flera utannonseringar av nya spel. Geoff Keighley twittrade häromdagen att han dagligen är rädd för att folk ska avslöja hemligheter. Bådar gott!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

GoW Ragnarök > Allt annat denna generation

Medlem

Kan man logga in, slå på streamen, gå och lägga sig och hoppas på en vinst av en steamdeck?

Medlem

Räknar med kul läsning till morgonkaffet istället

Medlem

Håller tummarna för Stray mest unikt och inte för långt

Skribent
Skrivet av acrylamid:

Kan man logga in, slå på streamen, gå och lägga sig och hoppas på en vinst av en steamdeck?

Det borde fungera. Vinnarna annonseras i chatten vid varje släpp, men det måste ju komma något på mejlen också tänker jag?

"Du måste registrera dig för att delta i dragningen och titta på The Game Awards på Steam för att kunna vinna.

För att registrera dig måste du befinna dig i USA, Kanada, Storbritannien eller EU, ha gjort ett köp på Steam mellan 14 november 2021 och 14 november 2022 för att verifiera boplats, ha god kontostatus och inte ha ett begränsat konto. Mer information om begränsade konton.

När The Game Awards sänds den 9 december kommer ett namn att slumpmässigt dras varje minut från utbudet av deltagare som för närvarande tittar på programmet på Steam.

Vi kommer att streama The Game Awards på https://steam.tv – vinnare tillkännages i chatten efter varje dragning äger rum."

https://store.steampowered.com/sale/thegameawardssteamdeckdro...

Medlem

Jag låg i sängen i 12 timmar inatt/idag. Äter kvällsmat nu och sveper en redbull. Fram tills 01.30 spelar jag FF7.

Jag är redo!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av Freakon:

Jag låg i sängen i 12 timmar inatt/idag. Äter kvällsmat nu och sveper en redbull. Fram tills 01.30 spelar jag FF7.

Jag är redo!

Hold my glögg! Jag klev upp 20:00 idag!

Medlem
Skrivet av AplAy:

Hold my glögg! Jag klev upp 20:00 idag!

Dedikation! 🥰


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag låg i sängen i 12 timmar inatt/idag. Äter kvällsmat nu och sveper en redbull. Fram tills 01.30 spelar jag FF7.

Jag är redo!

Fyfan

Medlem
Skrivet av Hjulsta:

Fyfan vad gött!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Det borde fungera. Vinnarna annonseras i chatten vid varje släpp, men det måste ju komma något på mejlen också tänker jag?

"Du måste registrera dig för att delta i dragningen och titta på The Game Awards på Steam för att kunna vinna.

För att registrera dig måste du befinna dig i USA, Kanada, Storbritannien eller EU, ha gjort ett köp på Steam mellan 14 november 2021 och 14 november 2022 för att verifiera boplats, ha god kontostatus och inte ha ett begränsat konto. Mer information om begränsade konton.

När The Game Awards sänds den 9 december kommer ett namn att slumpmässigt dras varje minut från utbudet av deltagare som för närvarande tittar på programmet på Steam.

Vi kommer att streama The Game Awards på https://steam.tv – vinnare tillkännages i chatten efter varje dragning äger rum."

https://store.steampowered.com/sale/thegameawardssteamdeckdro...

Irriterande att man måste ha gjort ett köp under en viss period. Längesen jag handlade där.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Irriterande att man måste ha gjort ett köp under en viss period. Längesen jag handlade där.

Har du inte köpt ett spel på steam på 1 år? jösses


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Kommer streamen poppa up på steam när de startar? länkarna drar mig till samma ställe utan någon stream haha.

Megadelux
Skrivet av Alleez:

Kommer streamen poppa up på steam när de startar? länkarna drar mig till samma ställe utan någon stream haha.

Finns länk i Butik inne i steam nu som rullar.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Har du inte köpt ett spel på steam på 1 år? jösses

Inte så svårt när man spelar på konsol. 😉 Har över hundra spel på Steam sedan tidigare, det borde räcka.

Avstängd

Här börjar det nu om 1 min typ: https://www.youtube.com/watch?v=vl9yakt_5tc&ab_channel=thegam...

4K stream. Faktiskt schysst! Det är ju en stor nackdel Twitch har gentemot YT som streamingplattform, imho.

EDIT: ursäkta mig, om 30 minuter!

Avstängd

Eller det är trailers fram till själva spelprisceremonin?

Avstängd

"Best Mobile Game" .... wow...

Medlem

Ngn fler som har ett par minuters lag när man kollar via steam appen? Kontra steam.tv

Medlem

Råkade backa min flik. Blev utslängd och kommer inte ens åt streamen längre.

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Råkade backa min flik. Blev utslängd och kommer inte ens åt streamen längre.

Testa denna länk: https://steamcommunity.com/broadcast/watch/76561199009562455

Verkar vara fler som har problem att få det att funka. Fick spamma F5 kanske en 10 gånger

Medlem

Kul med Al Pacino som presentatör.

Kändes som att Christopher Judge fick kämpa för att hålla sig samman under sitt tal. Blev en stark känsla även om det blev lite svamligt. Välförtjänt vinnare. Började musiken att spelas för att få honom att runda av?

Han som spelar Atreus såg inte glad ut innan han blev omnämnd.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Christopher Judge gjorde sitt för att så många som möjligt ska få en Steam Deck!

Skribent
Skrivet av Margy:

Christopher Judge gjorde sitt för att så många som möjligt ska få en Steam Deck!

Haha, ja jävlar vad han snackade på.

Medlem

Suicide Squad ser lika bra ut varje gång. Kommer att bli något alldeles extra.

Kul med hyllning till Kevin Conroy och att där återstår ett sista framträdande av honom.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Vissas kommentarer syns typ 5 sek efter ngt announcement och mina syns inte alls någonsin

Medlem

DEATH STRANDING 2

Medlem

Nu får dem snart dundra ur något episkt. DS2 och Hades 2 är coolt men jag är girig och vill ha något som får det att skaka i knäna och vattnas i munnen.

Typ Bloodborne remake, nytt Castlevania, MSG remake, trailer för Wolverine, eller något annat i den stilen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

12
Skriv svar