Ubisoft bekräftar sin återkomst till Steam

Robot
Ubisoft bekräftar sin återkomst till Steam

Och först ut är Assassin's Creed Valhalla.

#Steam, #Ubisoft


Medlem

"vi säljer inte lika mycket som när vi vart på steam så vi har övervägt och vill även göra det lättare för konsumenter och inte låsa dom vid uplay, då vi vet om att större delen av gaming marknadens konsumenter befinner sig på steam.

tom jag som skrev ihopa detta på 15 sec bättre än deras bullshit historia

Avstängd
Medlem

Är väl bra så antar jag, men änna sur över att man alltid måste använda alla extra launchers -_-

Medlem

Lägger de inte till Steam-achievements är det riktigt skamligt.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Kanske man ska släppa ett spel som är bra så tjänar man pengar ?

Medlem

Kul, dp blir det nog ett köp av Valhalla. Hoppas Far Cry kommer också

Medlem
Skrivet av wingman92:

Kanske man ska släppa ett spel som är bra så tjänar man pengar ?

Valhalla har haft över 20 miljoner spelare och dragit in över 1 miljard dollar så de är nog nöjda

Medlem

Jag antar att för både EA och Ubi så kunde de inte hålla ut längre, för det är inte som att deras spel säljer så dåligt, eller så gör de det på PC då... Epic Store är väl inte direkt ett ställe många köper spel på antar jag, om de inte är gratis då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är väl ett bra sätt för Ubisoft att testa hur många extra kunder de får på Steam nu med ett två år gammalt spel. Går det bra lär de fortsätta släppa spel på Steam.

Medlem

Kanske blir ett Anno 1800 köp i framtiden då 🤩

Medlem

Härligt, har velat ge mig på Anno 1800 ett bra tag.

Medlem

Suverän nyhet för oss Steam fantomer. Har ett EPiC konto sedan år tillbaka och har köpt UBIsoft spelen dit men kommer absolut köpa via Steam i fortsättningen då jag vill ha allt samlat snyggt och prydligt dit med alla dess funktioner och statistik.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar