Bayonetta 3-trailern bekräftar ett Bayonetta multiverse

Robot
Bayonetta 3-trailern bekräftar ett Bayonetta multiverse

En Bayonetta, två Bayonettor, Bayonettor överallt!

#Bayonetta-3, #Platinum-Games


Medlem

Det där kan ha varit den mest förvirrande trailern jag någonsin sett, men hey! Det är ju "multiverse", stället man hamnar på när man inte kan kan mjölka en franchise genom ett vanligt manus längre.

Skribent
Skrivet av Ender:

Det där kan ha varit den mest förvirrande trailern jag någonsin sett, men hey! Det är ju "multiverse", stället man hamnar på när man inte kan kan mjölka en franchise genom ett vanligt manus längre.

Känns som de gjort saker medvetet förvirrande för att inte ge iväg kontext till alla Bayonettor, men ju den är förvirrande...

Men sen kan jag inte tycka de mjölkat Bayonetta. Tre spel mellan 2009-2022 och sen släpptes det remasters på 1an till andra konsoler plus då att de släppte om 2an till Switch, så nog tycker jag de håller sig ganska mycket i skinnet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Multiverse är så extremt tamt och tråkigt.
Hoppas gameplay är kung iallafall.

Medlem

Tycker gameplayet är grymt i bayo 1 och 2. Det är därför man spelar dom. Sett storyn i båda första spelen flera ggr men behövdes ändå flera storyanalysfilmer på youtube för att på ett ungefär förstå vad som händer, har nog ändå missat detaljer i storyn, hehe. Så rörigt är bara förnamnet. Förväntar mig att 3an är samma. Bayonetta har ju träffat på sig själv i storyn tidigare så hon vet nog hur man hanterar situationen!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Känns som de gjort saker medvetet förvirrande för att inte ge iväg kontext till alla Bayonettor, men ju den är förvirrande...

Men sen kan jag inte tycka de mjölkat Bayonetta. Tre spel mellan 2009-2022 och sen släpptes det remasters på 1an till andra konsoler plus då att de släppte om 2an till Switch, så nog tycker jag de håller sig ganska mycket i skinnet.

Va? Är förvirrad medvetet med nivå hög aftonbladet krukskärva sönderfaller på åtta månader med ironi askkopp? Köp den.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Känns som de gjort saker medvetet förvirrande för att inte ge iväg kontext till alla Bayonettor, men ju den är förvirrande...

Men sen kan jag inte tycka de mjölkat Bayonetta. Tre spel mellan 2009-2022 och sen släpptes det remasters på 1an till andra konsoler plus då att de släppte om 2an till Switch, så nog tycker jag de håller sig ganska mycket i skinnet.

Hehe, jag menade inte endast Bayonetta där (som jag inte har spelat)...mer en känga till Marvel faktiskt, och alla ställen där "multiverse" och "what if"-handlingar dyker upp. Det är lite "Bobby Ewing i duschen" all over again.

Tldr: Kan man inte hitta på nytt material för att föra en karaktär framåt (eller låta den vila i frid!) kanske det är dags att lägga ner den.

Skribent
Skrivet av Ender:

Hehe, jag menade inte endast Bayonetta där (som jag inte har spelat)...mer en känga till Marvel faktiskt, och alla ställen där "multiverse" och "what if"-handlingar dyker upp. Det är lite "Bobby Ewing i duschen" all over again.

Tldr: Kan man inte hitta på nytt material för att föra en karaktär framåt (eller låta den vila i frid!) kanske det är dags att lägga ner den.

Då hänger jag helt med!


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar