Vinn en betanyckel till Warhammer 40000: Darktide och spela med mig på Stream!

Moderator
Vinn en betanyckel till Warhammer 40000: Darktide och spela med mig på Stream!

Hej!

Jag har några betanycklar till Warhammer 40000: Darktide som jag vill dela ut i forumet. För att få chansen att vinna en nyckel gäller följande:

- Det är krav på att du kan vara med och spela med mig på stream nu på lördag 15/10 20:00-22:00.
- Du kommer inte vara med på kamera eller röst utan bara spela spelet med mig
- Nyckeln är till Steam/pc
- Kommentera nedan att du vill ha en nyckel och bekräfta att du kan vara med och spela med mig på ovan nämnd tid
- Vinnare slumpas bland de som kommenterat

Lycka till!

Medlem

Hejsna Wakkaah om det är så att du vill ha mer folk för att skapa en full grup är det bara att sjäga till så kan jag va med och spela vid utsat tid Jag har redan key så behöver ingen


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem

Har ansökt om en nyckel via steam men tar gärna emot en och spelar gärna med dig ikväll om du vill.

Fick tillgång genom Steam inom en timme. Men jag är fortfarande tillgänglig om du behöver spelkamrater.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Detta hade varit grymt, men jag skall tyvärr redan flyga/streama från en racedrönare på R4F 24h stream på Mantorp Park 😅

Medlem

Jag tar gärna en nyckel och kan spela på lördag 15/10 20:00-22:00.

Har kört en hel del Vermintide 2 så lite spänd är man på att se hur Darktide kommer att kännas.

Edit:
Fick nyss en beta nyckel för Darktide från Steam så jag behöver ingen nyckel, men jag är gärna med att köra.

Medlem
Skrivet av 1Andreas1:

Jag tar gärna en nyckel och kan spela på lördag 15/10 20:00-22:00.

Har kört en hel del Vermintide 2 så lite spänd är man på att se hur Darktide kommer att kännas.

En hel del? du är uppe över 500h 🤣

Medlem

Har redan nyckel men ingen att spela med, skulle det finnas plats kvar är jag gärna med!

Medlem

Jag är gärna med och pangar, har en PC som klarar av det och lovar att vara bra medspelare Kan på utsatt tid!

Medlem

kan inte 100% spela nu när jag är sjuk, men jag kommer in och tittar lite ^^

Medlem

Jag vill leka med Wakkaah!

*Edit* Fick en nyckel på steam nu! Kan ändå leka imorgon.

Medlem

Jag är gärna med och kör med dig och kan delta hela sessionen utan problem!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Hej!

Jag har några betanycklar till Warhammer 40000: Darktide som jag vill dela ut i forumet. För att få chansen att vinna en nyckel gäller följande:

- Det är krav på att du kan vara med och spela med mig på stream nu på lördag 15/10 20:00-22:00.
- Du kommer inte vara med på kamera eller röst utan bara spela spelet med mig
- Nyckeln är till Steam/pc
- Kommentera nedan att du vill ha en nyckel och bekräfta att du kan vara med och spela med mig på ovan nämnd tid
- Vinnare slumpas bland de som kommenterat

Lycka till!

Har redan nyckel, men lirar gärna med någon från FZ.


signatur

I drank what?

Medlem
Warhammer 40000: Darktide

Hej!
Jag skulle gärna vilja ha en betanyckel och spelar gärna Warhammer 40000: Darktide med dig nu på lördag mellan 20:00-22:00
Spelade Warhammer: Vermintide 2 lite när det kom ut.

Medlem

Jag vill gärna ha en betanyckel och testa med dig på lördag 15/10 kl 20:00-22:00.

Gnällkuk

Tror det här spelet kommer floppa hårt tyvärr, gått från att vara en av årets mest emotsedda titlar till något jag troligtvis inte kommer spela alls.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Just nu fastnar nerladdningen på 99% för många inklusive mig, så serverstrul lär det bli


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

jag är gärna på och spelar detta, sett fram mot detta spel ett bra tag nu! jag kan va med lördag 15/10 kl 20:00-22:00.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Tror det här spelet kommer floppa hårt tyvärr, gått från att vara en av årets mest emotsedda titlar till något jag troligtvis inte kommer spela alls.

Efter att ha spelat 3+ timmar kan jag säga det jag trodde det var, en reskin av Vermintide i 40k stuk.
Lika kul, lika fattig story.


signatur

I drank what?

Gnällkuk
Skrivet av Mirage:

Efter att ha spelat 3+ timmar kan jag säga det jag trodde det var, en reskin av Vermintide i 40k stuk.
Lika kul, lika fattig story.

Jag antar att jag kan prata fritt nu, att NDA löpt ut men nej, det är inte ens i närheten. Det är taskigt optimerat, blir riktigt risigt vid hoards, det är mörkt, hajar temat men det är för mörkt. Man ser typ skit, man har ingen outline på sina vänner så det är rejält mycket svårare att veta vart folk befinner sig. Specialfienderna känns inte alls lika bra som i Vermintide, de är mer jobbiga än att ha en kul specialvariant på sig.

Jag har inte spelat den här betan utan det förra som var men jag kände verkligen att wow, det här var LÅNGT under mina förväntningar. Temat är bra, men det är ungefär det. Resten känns extremt opolerat...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag antar att jag kan prata fritt nu, att NDA löpt ut men nej, det är inte ens i närheten. Det är taskigt optimerat, blir riktigt risigt vid hoards, det är mörkt, hajar temat men det är för mörkt. Man ser typ skit, man har ingen outline på sina vänner så det är rejält mycket svårare att veta vart folk befinner sig. Specialfienderna känns inte alls lika bra som i Vermintide, de är mer jobbiga än att ha en kul specialvariant på sig.

Jag har inte spelat den här betan utan det förra som var men jag kände verkligen att wow, det här var LÅNGT under mina förväntningar. Temat är bra, men det är ungefär det. Resten känns extremt opolerat...

Taskigt optimerat? inte lika bra som Vermintide? Detta är ju en closed beta vi spelar.
Vermintide var likadant i closed beta.
Jag är inte ett dugg orolig, kommer bli svin kul när det är färdigt.

Gnällkuk
Skrivet av Zyper:

Taskigt optimerat? inte lika bra som Vermintide? Detta är ju en closed beta vi spelar.
Vermintide var likadant i closed beta.
Jag är inte ett dugg orolig, kommer bli svin kul när det är färdigt.

Ja, taskigt optimerat. FPSen tankar enormt när det blir hoards. Spelet är inte så långt från släpp, jag tror inte det vi ser kommer skilja sig nämnvärt mot det vi har idag. Jag ser inget i det här som gör något lika bra eller bättre än Vermintide tyvärr.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag antar att jag kan prata fritt nu, att NDA löpt ut men nej, det är inte ens i närheten. Det är taskigt optimerat, blir riktigt risigt vid hoards, det är mörkt, hajar temat men det är för mörkt. Man ser typ skit, man har ingen outline på sina vänner så det är rejält mycket svårare att veta vart folk befinner sig. Specialfienderna känns inte alls lika bra som i Vermintide, de är mer jobbiga än att ha en kul specialvariant på sig.

Jag har inte spelat den här betan utan det förra som var men jag kände verkligen att wow, det här var LÅNGT under mina förväntningar. Temat är bra, men det är ungefär det. Resten känns extremt opolerat...

Håller inte med. Horderna hackar inte för mig iaf, jag ser outlines av mina squad mates. Specialfienderna är exakt som i Vermintide (flamern, automataren, hulken som chargar dig, assassin (en hound i detta)).

Det märkligaste är att grafiken är väldigt grynig, inte alls skarp.


signatur

I drank what?

Medlem

Vet inte om du har lottat ut nycklarna ännu. Men jag har möjlighet och intresse att vara med och köra darktide

Moderator

Dragningen gjordes idag 13:30 med alla som hunnit kommentera innan dess.

Grattis till:
@mrpijey
@SBargard
@jimmy.t.oscarsson

Jag skickar nycklar till er via pm här på fz.se. Till er som inte vann kan jag rekommendera att försöka ansöka om en nyckel via steam eller Fatsharks hemsida. Tack till alla som ville vara med! <3

Medlem

Va kul! Vi ses vid 20:00!

Medlem

Härligt! Dags att ladda!

Medlem

Lite sent på bollen ... men finns det en kod kvar ?

Medlem
Skrivet av Tobbeeleeto:

Lite sent på bollen ... men finns det en kod kvar ?

Wakkaah har redan delat ut nycklarna i ett tidigare inlägg i denna tråden.

Men testa att ansöka direkt på steam. Jag fick inbjudan inom en timme igår och kunde börja ladda ner spelet innan jag fick mailet.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

1
Skriv svar