Sins of a Solar Empire 2 har utannonserats

Robot
Sins of a Solar Empire 2 har utannonserats
Medlem

:O:O:O:O
Äntligen! Rebellion var en fantatisk expansion som jag tyckt om väldigt mycket. Hoppas Stardock får vara med och leka lite i utvecklingen. De gjorde ett fantastiskt jobb med Rebellion. Supporten långt efter spelets lansering var också fenomenal. Blir definitivt Early Access-köp på detta

Medlem

OOOOO::: =D "an impending pirate raid"

Fett kul! Undrade bara för några dagar sedan varför det aldrig fortsatts på denna serien. Vi spelade väldigt mycket tidigare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Aldrig lirat detta (trots att jag har det i Steamlistan av någon anledning) men bara hört mycket bra om det.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nice, spelade sins of solar empire väldigt mycket. Mest för att det var real time och bra grafik och inte turn based som många andra 4x spel.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Nu blev jag ännu mer Hyped. Stardock var första utvecklarnamnet i trailern. Så det är nog Iron Clad som gör motorn, Stardock är definitivt med och leker här. Fantastiskt!

Till alla er som har spelet. Testa några av de otroliga moddarna. Finns Star Wars, Star Trek och Battlestar Galactica som alla är otroligt välgjorda.
De communities som finns kring spelet lär hoppa på tvåan. Förväntar mig att de kommer med bra mod-support. Tittar man på supporten från spelet där de ju många år efter släpp kompilerade om allt och gjorde anpassningar från 32bit till 64bit, släppte små billiga expansioner löpande och annat smått och gott så är det mycket lovande för en tvåa.

Storymässigt: Nu kanske vi också får reda på vem det är som jagar Vasari. Undrar om det blir en spelbar ras i så fall eller om det blir någon form av "många spelare mot en NPC" för att göra dem episak på riktigt.

Medlem

Mer info (som kan läggas till i artikeln).

EGS exklusivt okänt period.
Kan förbokas nu till 279. Early Access släpps 27/10.

https://store.epicgames.com/en-US/p/sins-of-a-solar-empire-ii

Medlem

Älskar sins men extremt tråkigt att det är Epic exklusivt
Blir att man får vänta ett år extra då


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

ELF
Medlem

Där ser man. Så det var därför det kom en patch förra månaden.

Första är helt klart ett riktigt bra spel. Man blir inte överväldigad med för mycket information, men det är inte heller för lite information. Jag tycker det är ett väl balanserat spel gällande hur lätt det är att ta till sig. Det är något som borde funka för alla som är intresserade av denna typ av spel.

Blir utan tvekan ett köp när det släppts på gog.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

OOOOO::: =D "an impending pirate raid"

Fett kul! Undrade bara för några dagar sedan varför det aldrig fortsatts på denna serien. Vi spelade väldigt mycket tidigare.

Bra tider! Muta piraterna på folk, sjukt kul!

Medlem

Kan absolut tvinga mig skaffa Epic just för denna titel och köp vid release. Otroligt grymt strategi jag så extremt gärna vill se använda dagens mycket mer kraftfullare hårdvara.

Medlem

Inte på tiden alls, nej nej...


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Äntligen! Som jag älskade första spelet när det begav sig.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Har lirat Sins sen den stängda betan en gång i forntiden. Riktigt hype på detta.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Moddar till Sins of a solar empire
Skrivet av Youjimbo:

Nu blev jag ännu mer Hyped. Stardock var första utvecklarnamnet i trailern. Så det är nog Iron Clad som gör motorn, Stardock är definitivt med och leker här. Fantastiskt!

Till alla er som har spelet. Testa några av de otroliga moddarna. Finns Star Wars, Star Trek och Battlestar Galactica som alla är otroligt välgjorda.
De communities som finns kring spelet lär hoppa på tvåan. Förväntar mig att de kommer med bra mod-support. Tittar man på supporten från spelet där de ju många år efter släpp kompilerade om allt och gjorde anpassningar från 32bit till 64bit, släppte små billiga expansioner löpande och annat smått och gott så är det mycket lovande för en tvåa.

Storymässigt: Nu kanske vi också får reda på vem det är som jagar Vasari. Undrar om det blir en spelbar ras i så fall eller om det blir någon form av "många spelare mot en NPC" för att göra dem episak på riktigt.

Ja, kan inget annat än hålla med om moddarna, då "sins" är mitt mest spelade spel på steam framför Dota 2.

1
Skriv svar