Diskutera - Vilket spel har du lagt flest timmar i?

Robot
Diskutera - Vilket spel har du lagt flest timmar i?

Vilken är din största tidstjuv?

#diskutera


Medlem

Spelserie måste det nog vara Counter Strike.

Enskilt spel är det Kingdom Come

Medlem

World of Warcraft kommer väl vara ett ohotat rekord tills jag ligger i graven.

/played över ett år


signatur

IDKFA

Medlem

World of Warcraft.
Det är inte ens lönt att försöka räkna ut antal timmar längre.

Nummer två som är Binding of Isaac: Rebirth är inte ens i närheten, och då har jag ändå en bit över 1000 timmar på Steam.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Dota och Dota 2

Medlem

Diablo 2....sååå många dagars spel tid


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

2681 timmar i Overwatch.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

The Elder Scrolls V: Skyrim det spel jag spenderat mest tid med, enligt Steam. Men man spelade ju innan Steam var en grej så det känns ju lite osäkert.

The Elder Scrolls II: Daggerfall var i stort sett det enda spel jag spelade från tidigt 1997 till sommaren 1999, så det spelet vinner nog med hästlängder.

Elite II: Frontier till Amigan är ett annat spel jag spenderade galet mycket tid med.

Medlem

Det är World of Warcraft. Har spelat det så ofantligt mycket. Lagt mer tid på det spelet än jag lagt på alla andra spel tillsammans.

Medlem

World of Warcraft - 12 000 timmar


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

DOTA 2 har överlägset flest speltimmar loggade. Tror att Trackmania Nations ligger väldigt bra till också.

Medlem

Spelserie, utan tvekan Counter-Strike..många tusen timmar där.

Om endast 1 spel: League of Legends eller counter strike 1.6 slåss nog om förstaplastsen där.

Medlem

World of Warcraft. Mellan 2005-2011 så nosade jag nog på 1,5 års inloggningstid.

Har spelat mer WoW än något av alla andra spel gemensamt och då har jag nog 3500h inloggat i Dota2, några tusen i CS.
Nu spelar jag väldigt sparsamt, men jag spelade minst 6h WoW om dagen under många år.

Medlem

CS
Diablo 2
WoW

Medlem

Enligt steam. Rust

Medlem

Dark age of camelot och Counter strike.

Medlem

Mina top 10 mest spelade spel, CS:GO ligger stadigt på första platsen dock spelar jag knappt CS:GO längre, men gått över till Valorant mer eller ja spelar ibland där. Men har blivit rätt mycket simulatorspel istället.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

WoW och GW2.
Wow spelade jag maniskt mellan starten av wotlk och slutet av cataclysm.
Gw2 har jag också lagt många timmar på, mer än cs som ligger på en tredjeplats på ca 2500 timmar

Medlem

De jag jobbat med, men om inte det räknas -> civ5 som första spel, på andra plats civ4, som serie alla civ.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

League of Legends


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Inga tusentals timmar här. Gillar att testa olika spel som jag fastnar i ett tag och kommer tillbaka till lite då och då. Min topp 3 enligt Steam:

Rome Total War II - 157 h
Total War Warhammer - 139 h
Dyson Sphere Program - 126 h

Har 110 h på Slay The Spire på Steam samt 80 h på switchen så vi har egentligen en vinnare

Medlem

Crusader kIngs 2


signatur

Allätare

Medlem

Vanilla world of warcraft, runt 270 dagar speltid på en karaktär innan expansionerna.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

På steam är det Lost Ark
Utanför skulle jag gissa diablo 2/3, warframe. Sen CS när jag var yngre
sen tror jag inte jag har lagt massor med timmar på några andra spel, då menar jag i närheten av och över 1000 timmar

Medlem

Strax under 10000 timmar på Realms of the Dragon. Textbaserat MUD som gick i graven för ett par år sedan. Det är dock speltid sedan sent 90-tal, så kanske inte fullt så ohälsosamt som det låter...

Medlem

Lula 3d tror jag nog det måste vara.
La sjuka mängder timmar på det.


signatur

Skitfiske

Medlem
Medlem

World of Warcraft, utan tvekan. Diablo 3 kommer därefter, men väldigt långt efter. Om folk minns Xfire, så hade jag 10k timmar World of Warcraft bara där, och det var typ 13-14 år sedan i alla fall haha Sen dess har jag inte räknat på dom, men uppskattningen är tyvärr alldeles för hög, jag kunde ha gjort något bättre i livet om man säger så.

Classic WotLK prepatch releasade för 16 dagar sedan, jag har lite över 5 dagar played på min char sedan dess )))))))) Säger ganska mycket om min WoW-addiction.

Medlem
Skrivet av Boomer:

2681 timmar i Overwatch.

Blir fan imponerad! Vad är din "main"?


signatur

Allätare

Medlem

WoW, CSGO och senaste tiden Destiny 2

Skriv svar