Assassin's Creed Mirage har officiellt tillkännagivits

Robot
Assassin's Creed Mirage har officiellt tillkännagivits

Och Ubisoft ska visa upp det på riktigt inom kort.

#Assassins-creed-mirage, #Ubisoft


Medlem

Mer fokus på smygande, äntligen!


signatur

Fueled by coffee.

Geeks Gaming
Skrivet av Jonkan:

Mer fokus på smygande, äntligen!

Va? Ska man äntligen få va en Assassin i ett assassin's creed spel? Va så länge sedan att man trodde Ubisoft hade glömt bort de.

Skribent
Skrivet av Jinxswe:

Va? Ska man äntligen få va en Assassin i ett assassin's creed spel? Va så länge sedan att man trodde Ubisoft hade glömt bort de.

Det är endast rykten, ska betonas. Ubisoft har inte sagt något själva än, men på Ubisoft Forward lär vi få veta om det stämmer eller inte.

Medlem

Om det var tänkt som en expansion till Valhalla så kanske det är att man får uppleva Basims äventyr i varmare breddgrader innan han kom upp och hälsade på Eivor.

Medlem

Om ryktena stämmer så ser jag verkligen fram emot detta!! Lite mätt på enorma openworld då jag inte har den tiden längre efter blivit förälder.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Om ryktena stämmer så ser jag verkligen fram emot detta!! Lite mätt på enorma openworld då jag inte har den tiden längre efter blivit förälder.

Jag är ordentligt mätt på enorma open world-spel, samt känner att jag inte har tid för dem, utan att ha blivit förälder detta är verkligen en välkommen förändring ifall det visar sig vara sant.


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag är ordentligt mätt på enorma open world-spel, samt känner att jag inte har tid för dem, utan att ha blivit förälder detta är verkligen en välkommen förändring ifall det visar sig vara sant.

10-20 timmar räcker gott för en gångs skull


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Nice, ser fram emot detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Låter trevligt! Kul att de fokuserar på lönnmördandet och smygandet mer, som många andra så tycker jag att det fått en obetydlig roll i de två senaste spelen.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Spännande! Älskar Assassins Creed spelen. Hoppas på fler städer o stor karta men tar även en stor stad även om det skulle vara så..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser fram emot mycket även om jag förstått att det ska bli mer som dom gamla spelen (dom var också bra) men gillar Orgins, Odyssey och Valhalla bättre!

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Mer fokus på smygande, äntligen!

Det säger de inför varje släpp. Stämmer aldrig.


signatur

I drank what?

Medlem

Spännande!
Älskar dock Origins, Odyssey och Valhalla och hoppas dom fortsätter i samma stil framöver efter Mirage.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

1
Skriv svar