Sea of Thieves kapten-uppdatering försenas till augusti

Robot
Sea of Thieves kapten-uppdatering försenas till augusti

Sjunde säsongen skulle ha släppts nästa vecka.

#sea-of-thieves


Medlem

Att kunna spara sin customisering kommer inte en dag försent.

Medlem
Skrivet av GreveGroggula:

Att kunna spara sin customisering kommer inte en dag försent.

Skulle nog säga väldigt många dagar för sent

Medlem

Utan progress är detta inte ens roligt att spela längre. Hade kul 1 månad med 3 kompisar. Nu not so much. Väldigt mysigt spel dock.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Jag tror om det lägger ditt pve mode och även andra modes så kommer det få ny liv. Jo jag fattar vad är idén om man inte få pvppve som pirat osv. Men ändå ibland känns det irriterande, när man är mitt i något å sen är det småtomtar som vill ha kul


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av robbis:

Utan progress är detta inte ens roligt att spela längre. Hade kul 1 månad med 3 kompisar. Nu not so much. Väldigt mysigt spel dock.

Skrivet av Blessus:

Jag tror om det lägger ditt pve mode och även andra modes så kommer det få ny liv. Jo jag fattar vad är idén om man inte få pvppve som pirat osv. Men ändå ibland känns det irriterande, när man är mitt i något å sen är det småtomtar som vill ha kul

Håller med er bägge , ett roligt spel att lulla runt i med kompisarna , men man är så beroende utav andra okända spelare för att kunna ha roligt .

Mitt i en Quest ? Ja då tömmer någon annan din båt om du inte lämnar en polare på båten medans ni andra har kul .

Aldrig hittat något tydligt mål att spela mot.
Trodde aldrig spelet skulle hålla sig i liv så här länge.


signatur

It´s a me

1
Skriv svar