Medlem
GB Operator

Fick hem en ny leksak igår. En GB Operator från Epilogue. För er som inte vet vad det är så är det en kortläsare för Gameboy/GB Color och GBA kassetter. Med det medföljande programmet så kan du spela och spara dina gamla klassiker på din dator. Du kan även spara homebrew på skrivbara kort för att köra spelet i ditt GB.
Jag tänkte testa apparaten under helgen och försöka få till en liten recension.

Chefredaktör

Kul, ser fram emot recension!

Medlem

Det var som håken. En sån hade jag behövt innan klockbatteriet tog slut i mitt Pokémon Crystal och jag förlorade 248 unika monster.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Gnällkuk

Någon annan än jag som blev besviken att det inte var något obskyrt svenskt indiespel där man skulle tillverka glass?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Någon annan än jag som blev besviken att det inte var något obskyrt svenskt indiespel där man skulle tillverka glass?

Haha. GB simulator. Det vore nått

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Någon annan än jag som blev besviken att det inte var något obskyrt svenskt indiespel där man skulle tillverka glass?

Glass on.. Glass off! Daniel-San

Medlem
Skrivet av SolidWorks:

Glass on.. Glass off! Daniel-San

Till det är "TipTop"

Skämt åsido, verkar vara en kul pryl!


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

1
Skriv svar