Dotter på 10 år söker tjejspelkompis (ps4/konsol)

Medlem
Dotter på 10 år söker tjejspelkompis (ps4/konsol)

Heej!

Har fått i uppdrag av min dotter Lova på 10 år att försöka hitta en eller flera tjejkompisar att spela fortnite med, Hon spelar på ps4.

Spelar en del med sin bror men han kör på pc så hon vill ha någon som också spelar på ps4 eller konsol.

Hör av er

Medlem

Umm kanske inte relevant men jag kan skänka en/ett ps4 till hennes kompis eller er. Medföljande special Torque-mejsel (8?) utan att titta, för att öppna fanskapet för rengöring ; -)

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Heej!

Har fått i uppdrag av min dotter Lova på 10 år att försöka hitta en eller flera tjejkompisar att spela fortnite med, Hon spelar på ps4.

Spelar en del med sin bror men han kör på pc så hon vill ha någon som också spelar på ps4 eller konsol.

Hör av er

Kul initiativ! Hoppas hon hittar flera att spela med.

Min dotter är bara fem änsålänge, och spelar mest sack boy på Playstation. Så tror nog att din 10åring tycker att hon är lite för ung.

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Heej!

Har fått i uppdrag av min dotter Lova på 10 år att försöka hitta en eller flera tjejkompisar att spela fortnite med, Hon spelar på ps4.

Spelar en del med sin bror men han kör på pc så hon vill ha någon som också spelar på ps4 eller konsol.

Hör av er

Snällt att du Lovat henne

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Kul initiativ! Hoppas hon hittar flera att spela med.

Min dotter är bara fem änsålänge, och spelar mest sack boy på Playstation. Så tror nog att din 10åring tycker att hon är lite för ung.

Ja, får hoppas vi hittar någon

Ja hon är nog lite för ung än, ge henne några år så kanske

Medlem
Skrivet av SolidWorks:

Umm kanske inte relevant men jag kan skänka en/ett ps4 till hennes kompis eller er. Medföljande special Torque-mejsel (8?) utan att titta, för att öppna fanskapet för rengöring ; -)

Vad snällt, men det kan jag absolut inte ta emot. Dotterns ps4 låter också som ett jetplan, kanske också behöver lite rengöring på insidan

Medlem

Hej!
Vår dotter,10, vill gärna ha en annan tjej att spela med.
Hon och hennes bror loggar just nu in på samma PSkonto, som dock mest nyttjas av brorsan, men vi tänkte fixa henne ett eget konto.
Kan återkomma så fort vi fixat klart!

Medlem

Jag tror min dotter på 10 år gärna skulle vilja spela. Spelar på Xbox Series S. Är på tjänsteresa men kollar med henne när jag är tillbaka på fredag.

Medlem
Skrivet av Kaffeglass:

Hej!
Vår dotter,10, vill gärna ha en annan tjej att spela med.
Hon och hennes bror loggar just nu in på samma PSkonto, som dock mest nyttjas av brorsan, men vi tänkte fixa henne ett eget konto.
Kan återkomma så fort vi fixat klart!

Glöm inte bort att göra henne minst... uhm 13? år gammal för att kunna spela Fortnite. (Lite osäker på just ålder, men 10 är för lågt).

Edit, dottern tyckte det lät kul, skickade ett pm

Medlem
Skrivet av Kaffeglass:

Hej!
Vår dotter,10, vill gärna ha en annan tjej att spela med.
Hon och hennes bror loggar just nu in på samma PSkonto, som dock mest nyttjas av brorsan, men vi tänkte fixa henne ett eget konto.
Kan återkomma så fort vi fixat klart!

Skojj!

Jag ska också fixa så hon får ett eget konto innan hon addar vänner. Ska bara se om man kan föra över alla skins osv till ett nytt konto?

Medlem
Skrivet av Garibald:

Jag tror min dotter på 10 år gärna skulle vilja spela. Spelar på Xbox Series S. Är på tjänsteresa men kollar med henne när jag är tillbaka på fredag.

Kul! jag ska in nu o fixa ett eget konto till dottern nu så hon slipper köra på mitt.

Återkommer med info!

Inaktiv

Hej hej!

Behöver hon fortfarande en kompis?
Mitt barn deppar ihop totalt för att ingen av kompisarna spelar. Hon är elva.

Och jag vill verkligen inte spela med henne (trots att jag fått till fyra kills 😎).

(Hon spelar på switch och dator, spelar det någon roll ..?).

Frilansare

Superbra om barn får ny spelkompisar! Men som alltid - kolla alltid vem som är på andra sidan en kontaktförfrågan! Särskilt om det är helt nyregistrerade medlemmar på forumet som frågar. Ta ert vuxenansvar.

Medlem

Liten update!

Min dotter hittade en superbra fortnite kompis via @TheConsul, Kändes som dem klickade direkt, har spelat nu i ca 3 månader tillsammans. Stod och tjuvlyssnade första kvällen och kändes som dom känt varandra länge, Mycket roligt.

Men fler är givetvis välkomna, får köra en liten background check på @anon_332581 först bara

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Heej!

Har fått i uppdrag av min dotter Lova på 10 år att försöka hitta en eller flera tjejkompisar att spela fortnite med, Hon spelar på ps4.

Spelar en del med sin bror men han kör på pc så hon vill ha någon som också spelar på ps4 eller konsol.

Hör av er

Tjena, prova söka på Facebook istället är nog mitt tips.

1
Skriv svar