Epic och Lego samarbetar för att göra ett tryggt "metaversum" för barn

Robot
Epic och Lego samarbetar för att göra ett tryggt "metaversum" för barn
Medlem

Ja varför inte. Lego Worlds var ju ett misslyckat försök, bättre lycka nu.

Medlem

Det här kan omöjligt sluta bra för Lego.

Gnällkuk
Skrivet av Albinsson:

Det här kan omöjligt sluta bra för Lego.

Vattentät analys!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kul, det behövs ju absolut mer arbete för att skapa säkra metavärldar med alla möjligheter som kommer att finnas i framtiden. Det... kommer verkligen gå att göra mycket i framtiden, på ont och gott, jag tror dock fördelarna kommer överväga nackdelarna förutsatt att vi förstår att vi själva måste skapa ramverken för det.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Skulle tippa påa tt det rör sig om någon ny serie med fysiskt lego som är "kompatibelt" med deras nya metaverse och att man sen typ kan registrera sin bil eller what ever i spelet å få tilgång till den även digitalt att åka runt i?

Medlem

Maaaammaaaa! Jag behöver nya loot-lådor!


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Jag hoppas det kommer konkurrera ut Roblox.
Efter ha läst på lite om Roblox företagsmodell så skulle jag vilja ha bättre alternativ.

1
Skriv svar