Strategispelet Starship Troopers: Terran Command försenas igen

Robot
Strategispelet Starship Troopers: Terran Command försenas igen

Finns här några apor som vill leva för evigt?

#Slitherine, #Starship-troopers-terran-command


Medlem

Jag älskar den gamla filmen från 90-talet. Fantastisk action, humor och samhällssatir i en snygg förpackning.

Men jag kan inte påstå att gameplay i det här spelet ser särskilt roligt ut. Att det rent grafiskt ser ut att vara 15 år gammal gör mig inget, men tempot känns fel. Skalbaggsjävlarna ska ju vara snabba, inte tröggående zombies.

Hoppas att jag har fel och att det här blir som en Starship Troopers-version av The Are Billions. Men jag väntar nog med köp tills jag har läst ett antal recensioner.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Jag älskar den gamla filmen från 90-talet. Fantastisk action, humor och samhällssatir i en snygg förpackning.

Men jag kan inte påstå att gameplay i det här spelet ser särskilt roligt ut. Att det rent grafiskt ser ut att vara 15 år gammal gör mig inget, men tempot känns fel. Skalbaggsjävlarna ska ju vara snabba, inte tröggående zombies.

Hoppas att jag har fel och att det här blir som en Starship Troopers-version av The Are Billions. Men jag väntar nog med köp tills jag har läst ett antal recensioner.

Älskar filmen också, den enda film jag sett över 30 ggr. Ser fram emot att testa detta när det väl kommer.


signatur

I drank what?

Medlem

Grafiken ser ju ursäkta mig men bajs ut

Medlem

"Releasedatumet är kvar tills spelets har släppts eller du finner något bättre."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Demon var riktigt underhållande så hoppas ju att de lyckas leverera med slutprodukten.

Medlem

Varför är det bara blizzard och Valve som kan göra att RTS ser bra ut är ju frågan

Medlem
Skrivet av Querth:

Varför är det bara blizzard och Valve som kan göra att RTS ser bra ut är ju frågan

Relic? Massive Entertainment?


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Det är andra spelet med Starship Troopers. Men det här ser lovande ut. PC Game Pass garanterat dag 1.

Medlem

Ursäkta men det här ser otroligt tråkigt ut.

Medlem

Ser hellre att man väljer att skjuta fram releasen så att man som spelare får ett färdigt spel att spela istället för en tidigare release som kommer bli en buggig mess som kommer att behöva månader av patcher för att nå upp till en acceptabel nivå.

Körde igenom demon i okt och skulle säga att spelet var okej att köra, inget banbrytande direkt. Var som att spela Company of Heroes både rent grafiskt och gameplay mässigt, fast man nu slåss emot "arachnids" i alla dess olika former och storlekar istället.

1
Skriv svar