Tecken pekar på sommarsläpp för Uncharted till pc

Robot
Tecken pekar på sommarsläpp för Uncharted till pc
Medlem

Läste som att ett nytt tekken spel va på väg neheeeeeeeeee

Medlem
Skrivet av MusseÖL:

Läste som att ett nytt tekken spel va på väg neheeeeeeeeee

"Tekken pekar på att..." läste jag 😅

Medlem

Unsharted kommer jag spela SÖNDER om det kommer till PC.
Tekken vet jag inte så mycket om.
Nu har jag kollat Tekken är inte min bag of tea.
Dying light 2 är jag snart klar med 2 spelningar nu finns det bara kvar att vara demokratisk mot de 2 fraktioner som finns i spelet för att se hur utgången blir.
Storyn hittils är cool på båda genomspelningarna med olika alternativ i storyn,skall bli intressant om det kanske kan skapas fred genom att ge alla lika.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Släpp Shadow of Colossus, Ghost of Tsushima, Returnal, Bloodbourne, ja samtliga PS5-mästerverk så vi kan lira dem på PC master race.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Unsharted kommer jag spela SÖNDER om det kommer till PC.
Tekken vet jag inte så mycket om.
Nu har jag kollat Tekken är inte min bag of tea.
Dying light 2 är jag snart klar med 2 spelningar nu finns det bara kvar att vara demokratisk mot de 2 fraktioner som finns i spelet för att se hur utgången blir.
Storyn hittils är cool på båda genomspelningarna med olika alternativ i storyn,skall bli intressant om det kanske kan skapas fred genom att ge alla lika.

Vilket Tekken pratar du om? Det står inte någonstans i artikeln.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Vilket Tekken pratar du om? Det står inte någonstans i artikeln.

Om man kollar lite snabbt på rubriken så kanske man kan missta det för att tekken ska släppas till sommaren 😎

"Tecken pekar på sommarsläpp för Uncharted till pc"

Medlem
Skrivet av Seneca:

Släpp Shadow of Colossus, Ghost of Tsushima, Returnal, Bloodbourne, ja samtliga PS5-mästerverk så vi kan lira dem på PC master race.

Du menar PC PS5 wannabe race?

1
Skriv svar