FZ WAAAGH! – Total War: Warhammer III

Frilansare
Skrivet av mikeonwheelz:

Blood for the Blood God! Med det sagt så anmäler jag mig

Väl talat!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Antte:

Har ju aldrig spelat en multiplayer match, men kunde ju vara kul att testa..

Beroende på tid när matcherna spelas kan jag försöka vara med.

Jag prellar dig!

Skrivet av mikeonwheelz:

Blood for the Blood God! Med det sagt så anmäler jag mig

Tjoho!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Moderator | Testpilot

Det har varit snack om det tidigare men jag säger det igen - se till att streama detta för fan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det har varit snack om det tidigare men jag säger det igen - se till att streama detta för fan.

Instämmer, hade varit väldigt väldigt roligt att se alla matcher.

Medlem

Tja!

Måste tyvärr avanmäla mig från turnering. Livet kallar (Se: snart nybliven farsa om 8 veckor, högskoleprov, andra prioriteringar). Så istället för att jag kanske kan vara med, så är det lika bra att avanmäla sig så ni kan planera utan mig

Men jag kommer art följa tuneringen!🙂

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@WulffX03 Tråkigt att höra, men självklart helt förståeligt!

Lycka till med IRL-pusslet så ses vi här i tråden!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Hej allesammans!

jag skickade precis ut ett formulär via PM med förslag på datum och tider till alla som anmält sig.

Om någon inte fått ett meddelande går det fint att skrika på mig här så langar jag URL!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Slog mig precis att jag reser bort den 18 och är borta i tills den 29, så får se tilll att åka ut tidigt i sådana fall. Om du tycker att det förstör för turneringen Gustav så kanske det är lika bra att diska mig nu, men jag försöker gärna spela de datum jag väl kan.


signatur

Videomupp

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@WildThing Jag ska se vad jag kan hitta på!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Svarat på formuläret nu!

Dax att sätta sig i boot camp för att vinna turneringen

Frilansare

Spännande! Har kört alldeles för få fraktioner känner jag. När ska jag hinna gå i hårdträning?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Spännande! Har kört alldeles för få fraktioner känner jag. När ska jag hinna gå i hårdträning?

Är i samma sits ungefär… skriver B-uppsats fram tills den 21:a så har bara hunnit lägga åtta timmar i spelet än så länge😅

Medlem
Skrivet av Thane:

Är i samma sits ungefär… skriver B-uppsats fram tills den 21:a så har bara hunnit lägga åtta timmar i spelet än så länge😅

Haha jag med, har fått vårt första barn nyligen så har inte hunnit starta spelet än men jag är på ändå, kan va cannon fodder for the bone throne

Medlem

Skönt att det är flera andra som inte har hunnit med särskilt många timmar i spelet. Horizon har tyvärr slukat de få timmarna som finns tillgängliga. Lovar att lägga mig i hårdträning ett par dagar i alla fall!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Haft dåligt med tid men lägger en sen anmälan om det blir en plats över! Lovar att inte öva, då tid inte finns, samt att jag har timmarna som behövs!


signatur

"There are a few way we can do this and the choice is yours"

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Conan Barbaren Du hinner!

Snorförkylning har hindrat mig från att färdigställa spelschemat. Jag skickar enkäten till dig om du lovar att svara innan imorgon 15:00!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Skribent

Hade varit kul om någon kommenterade matcherna som en sportsändning.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hade varit kul om någon kommenterade matcherna som en sportsändning.

Går ju att casta dem i efterhand om folk spelar in eller om spelet har replay funktionalitet.

Skribent
Skrivet av omgponies:

Går ju att casta dem i efterhand om folk spelar in eller om spelet har replay funktionalitet.

Ja det är ju en kul ide. Går ju klippa och redigera då också.


signatur

"Writer and Fighter"

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Phew!

En snorig förkylning slog mig ur spel förra veckan, men nu har jag äntligen lyckats knåpa ihop ett spelschema - med start nu på torsdag! Det var lättare sagt än gjort kan jag säga.

Jag har varit tvungen att göra ett par förändringar när det kommer till turneringsformatet:

  • Istället för utslagsformat kommer vi till en början att följa ett s.k. "Swiss system" där varje deltagare är garanterad tre matcher.

  • När helgen är över och alla har spelat sina tre matcher kommer deltagarna med bäst resultat att gå vidare till slutspel.

  • Spelschema för slutspelet masseras fram när vi väl vet vilka som tagit sig vidare.

Kolla upp era namn och matchtider i spelschemat (andra inlägget i tråden!) och skrik ifall ni ser något galet. Jag har trippelkollat mot era enkätsvar, men ett misstag kan ha tagit sig genom.

Peace!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Phew!

En snorig förkylning slog mig ur spel förra veckan, men nu har jag äntligen lyckats knåpa ihop ett spelschema - med start nu på torsdag! Det var lättare sagt än gjort kan jag säga.

Jag har varit tvungen att göra ett par förändringar när det kommer till turneringsformatet:

  • Istället för utslagsformat kommer vi till en början att följa ett s.k. "Swiss system" där varje deltagare är garanterad tre matcher.

  • När helgen är över och alla har spelat sina tre matcher kommer deltagarna med bäst resultat att gå vidare till slutspel.

  • Spelschema för slutspelet masseras fram när vi väl vet vilka som tagit sig vidare.

Kolla upp era namn och matchtider i spelschemat (andra inlägget i tråden!) och skrik ifall ni ser något galet. Jag har trippelkollat mot era enkätsvar, men ett misstag kan ha tagit sig genom.

Peace!

Hej!

Om jag inte här helt blind verkar det som att jag bara har två matcher inbokade..

FM-guru
F.d. Sisyr

Ojdå, först ut också. I dubbel bemärkelse. Kanske dags att testa onlineläget...

Medlem

Spännande! Hur gör vi för att kontakta sina fiender för att joina ett spel? Ses över discord?

Medlem

Måste tyvärr lämna WO, blev en fjällen resa i sista minuten.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Antte:

Hej!

Om jag inte här helt blind verkar det som att jag bara har två matcher inbokade..

Tja! Du hade bara fyllt i två tider i enkäten, men jag kan försöka lägga in en till match om du skickar ett PM med passande tider.

Edit: Nu klämde jag in en till match direkt efter din andra på söndagkvällen, hojta om det inte passar!

Skrivet av Snusmumrik3n:

Spännande! Hur gör vi för att kontakta sina fiender för att joina ett spel? Ses över discord?

Jag kommer dela lite mer information nu på onsdag, men ja, mitt förslag är Geeks-servern på Discord!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Cav_swe:

Måste tyvärr lämna WO, blev en fjällen resa i sista minuten.

Tack för snabbt svar! Jag försöker stuva om nu på studs.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Tack för snabbt svar! Jag försöker stuva om nu på studs.

Jag skulle möta Cav_Swe FREDAG 25 MARS 21:00 men jag har fått förhinder på fredagen så den matchen behöver ske Torsdag eller Lördag/Söndag.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@omgponies @Antte @Belfry Jag gjorde en liten ändring i spelschemat. Gick efter era enkätsvar så jag hoppas det ska funka.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av omgponies:

Jag skulle möta Cav_Swe FREDAG 25 MARS 21:00 men jag har fått förhinder på fredagen så den matchen behöver ske Torsdag eller Lördag/Söndag.

One step ahead of you tydligen.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Skriv svar