Remake av The House of the Dead kommer till Switch i april

Robot
Remake av The House of the Dead kommer till Switch i april

Uppsminkningen av de odöda släpps i portabelt format i april.

#The-house-of-the-dead, #sega


Medlem

Switch av alla format, väldigt märkligt val för detta spel.. aja.

Skribent
Skrivet av Fr0gg0.:

Switch av alla format, väldigt märkligt val för detta spel.. aja.

Joyconsen är ju lite some wiimotes, så jag tänker att de ser det lite åt det hållet?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ge oss den till VR


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har fina minnen av House of the Dead 2 till Dreamcast. Ser fram emot remakesen givet att det kommer en fysisk pistol. Hur har de löst det förresten? Alltså, light guns fungerar ju inte med moderna tv-apparater.

Skribent
Skrivet av Mathmage:

Har fina minnen av House of the Dead 2 till Dreamcast. Ser fram emot remakesen givet att det kommer en fysisk pistol. Hur har de löst det förresten? Alltså, light guns fungerar ju inte med moderna tv-apparater.

Det finns faktiskt de som funkar idag. Såg något youtubeklipp om nyproducerade som funkar på dagens tvapparater. Ska se om jag hittar det.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Borde stått release 1 april on NiNTENDO Switch istället för 7e. Detta såg horribelt ut...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det finns faktiskt de som funkar idag. Såg något youtubeklipp om nyproducerade som funkar på dagens tvapparater. Ska se om jag hittar det.

Kanske tänker på Sinden lightguns? Tror de ska vara det bästa man kan få.

Annars kan man ju lira lightgun spel i VR genom EmuVR programmet. Och får man härlig 80-tals atmosfär på köpet också!👍

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Kanske tänker på Sinden lightguns? Tror de ska vara det bästa man kan få.

Annars kan man ju lira lightgun spel i VR genom EmuVR programmet. Och får man härlig 80-tals atmosfär på köpet också!👍

Nice lightgun! Fungerar den med Nintendo Switch och House of the Dead tro?

Skribent
Skrivet av Mathmage:

Nice lightgun! Fungerar den med Nintendo Switch och House of the Dead tro?

Ja det återstår och se, men det är ju en sak de verkligen borde se till att det funkar,


signatur

"Writer and Fighter"

It's not a lake, it's an ocean

Jag har fortfarande inte sett hur det är tänkt att spelas, men utgår från att det måste bli rörelsekontrollbaserat på något vis (i alla fall valbart). Kan bli kul, en riktig nostalgidusch.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Typing of the dead är hur kul som helst. Skulle vara kul att pröva originalet också.

1
Skriv svar