Blodiga Shadow Warrior 3 släppt idag - och finns även på PS Now

Robot
Blodiga Shadow Warrior 3 släppt idag - och finns även på PS Now

Ytterligare titlar inkluderar Crysis Remastered

#psn, #release, #shadow-warrior-3


FM-guru
F.d. Sisyr

Helt missat att detta släpps idag. Bristfällig marknadsföring? Kanske bara är jag som varit ouppmärksam, förvisso.

Medlem

Riktigt roligt spel av det jag kört hittills. Påminner mycket om doom eternal, fast med platforming som inte är dryg. Jämfört med både SW1 och 2 har detta ett helt annat flöde i striderna, vapnen är roliga att använda och fiendevariationen är bra. Tycker röstskådespelarna och de banala one liners fungerar bra med spelets stämning.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Recension?

Folk verkar hursomhelst inte vara nöjd med nya VA vilket är förståeligt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ska definitivt titta närmare på SW3.
Verkar likna Doom Eternal rätt mycket, vilket jag gillar.
Dock har jag svårt för humorn i dessa moderna versioner av SW titlar.

Men gameplayet ser uppskruvat och härligt ut.
Ser helt klart mycket bättre ut än de två tidigare.

Medlem

"Ute idag som sagt, men för ovanlighetens skull har Sony valt att inkludera det i PS Now från dag ett - men tänk på att erbjudandet bara kvarstår till och med 4 juli."

Erbjudande? Jag förstår inte, om det är ute på PS Now så har man väl tillgång till spelet så länge som man har ett aktivt PS Now abonnemang, och så länge som Sony betalat för att spelet ska finnas på tjänsten? Eller har jag missuppfattat vad PS Now är? Jag fick intrycket av att PS Now ska vara ett "Game Pass"; man betalar en månadsavgift och får tillgång till alla spelen på tjänsten så länge som de är där.

Medlem

Ska spelas vid tillfälle. Gillade tvåan. Är man snål och spelar på Xbox, köp argentinsk nyckel. Gjorde en förbokning på sådan nyckel för 134:- häromdagen. Fungerade utmärkt att lösa in nu.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

"Ute idag som sagt, men för ovanlighetens skull har Sony valt att inkludera det i PS Now från dag ett - men tänk på att erbjudandet bara kvarstår till och med 4 juli."

Erbjudande? Jag förstår inte, om det är ute på PS Now så har man väl tillgång till spelet så länge som man har ett aktivt PS Now abonnemang, och så länge som Sony betalat för att spelet ska finnas på tjänsten? Eller har jag missuppfattat vad PS Now är? Jag fick intrycket av att PS Now ska vara ett "Game Pass"; man betalar en månadsavgift och får tillgång till alla spelen på tjänsten så länge som de är där.

Spelet försvinner från tjänsten 4 juli. Vissa spel är kvar såsom Crysis men vice city är ett annat spel som enbart tidsbegränsat. Överlag är det gott om tid att klara av ett spel. Personligen tror jag det är en bra strategi att man tydligt berättar hur länge spelet är på tjänsten.
Exempelvis brukar jag aldrig starta spelen som är på väg att försvinna från game pass.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Spelet försvinner från tjänsten 4 juli. Vissa spel är kvar såsom Crysis men vice city är ett annat spel som enbart tidsbegränsat. Överlag är det gott om tid att klara av ett spel. Personligen tror jag det är en bra strategi att man tydligt berättar hur länge spelet är på tjänsten.
Exempelvis brukar jag aldrig starta spelen som är på väg att försvinna från game pass.

okidoki.
"gott om tid" är ju 100% subjektivt dock, Shadow Warrior 3 är bara på tjänsten i fyra månader och, visst, om jag enbart spelade det och inget annat skulle jag kanske ha tid att spela igenom allt men jag spelar fler spel och brukar spela med andra som kanske inte vill spela just Shadow Warrior, så för min del är 4 månader rätt kort tid egentligen.
Normen för Game Pass är att tredjepartsspel är uppe i ca ett år. Men oavsett vilken plattform så är det utgivaren som bestämmer hur länge ett spel ska vara tillgängligt.

Gen
Medlem

Blir ett köp längre fram när man lirat klart Horizon Forbidden West och Elden Ring.

Medlem

Längtar tills helgen då man får tid att spela detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Recension?

Folk verkar hursomhelst inte vara nöjd med nya VA vilket är förståeligt.

Vet inte om FZ har tid med recensioner när man fokuserar på irrelevant Elden Ring-kuriosa i nyhetsflödet 24/7.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

okidoki.
"gott om tid" är ju 100% subjektivt dock, Shadow Warrior 3 är bara på tjänsten i fyra månader och, visst, om jag enbart spelade det och inget annat skulle jag kanske ha tid att spela igenom allt men jag spelar fler spel och brukar spela med andra som kanske inte vill spela just Shadow Warrior, så för min del är 4 månader rätt kort tid egentligen.
Normen för Game Pass är att tredjepartsspel är uppe i ca ett år. Men oavsett vilken plattform så är det utgivaren som bestämmer hur länge ett spel ska vara tillgängligt.

Precis. Jag är likadan som dig. Har alldeles för många spel som jag aldrig slutför. Men 4 månader på ett spel som säkert bara tar max 10h att klara är väl rimligt. Persona 5 är ju inte det tex ☺️

Medlem

Fail


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vet inte om FZ har tid med recensioner när man fokuserar på irrelevant Elden Ring-kuriosa i nyhetsflödet 24/7.

Akta så inte Elden Ring kommer och tar dig när du sover

1
Skriv svar